A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
2/3