Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Vándor Attila: hódít a programmatic

Vándor Attila: hódít a programmatic

Milyen változásokat hoz a piacra a programmatic? Kell-e tartania tőle a médiaügynökségeknek, és hogyan fogadták a HOPPex megjelenését? Hogyan befolyásolja a hirdetési tarifákat egy ilyen rendszer? E témákról is beszélgetett a 24.hu Vándor Attilával, a HOPPex ügyvezetőjével.
Vándor Attila: hódít a programmatic

Vándor Attila: hódít a programmatic

Milyen változásokat hoz a piacra a programmatic? Kell-e tartania tőle a médiaügynökségeknek, és hogyan fogadták a HOPPex megjelenését? Hogyan befolyásolja a hirdetési tarifákat egy ilyen rendszer? E témákról is beszélgetett a 24.hu Vándor Attilával, a HOPPex ügyvezetőjével.
Interjú az IAB új vezetőjével, Barnóth Zoltánnal

Interjú az IAB új vezetőjével, Barnóth Zoltánnal

Az új trendek piaci hatásairól, a lehetőségekről és a kihívásokról Barnóth Zoltánnal beszélgettünk, aki az Mcsoport Magyarország digitális vezetője, és idén év elejétől a Magyar Reklámszövetségen belül működő Interactive Advertising Bureau vezetője is lett.
3/3