2024. január 15. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Interjúk
2024. január 11. 11:23Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
Interjúk
2024. január 09. 06:21Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Interjúk
2024. január 02. 08:57Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.
Interjúk
2023. december 11. 05:02Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
Gazdaság