Bucsky Péter cikkei 3. oldal

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.
Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával
Használjuk arra a közösségi médiát, amire való – építsünk közösséget!

Használjuk arra a közösségi médiát, amire való – építsünk közösséget!

Akkor működik jól a márkák közösségi média jelenléte, ha nem reklámként, hanem közösségként tekintenek rá. Nem a fizetett influencerek, hanem a fogyasztók valós élményei és visszajelzései miatt tud igazán jelentős hatást elérni egy márka – véli Joanelli Tamás, a BeSocial ügyvezető igazgatója.
Az adatbőség okozta információhiány

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
Az e-kereskedelem átalakul – vagy velünk, vagy nélkülünk!

Az e-kereskedelem átalakul – vagy velünk, vagy nélkülünk!

Az online kiskereskedelem világméretű stagnálása Magyarországon is érezhető. Következő növekedési hullámára már most kell felkészülni!
3/52