2023. december 11. 05:02Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
Gazdaság
2023. november 27. 13:13Bucsky PéterSzánj az olvasásra 4 percet!
A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.
Marketing
2023. november 20. 05:22Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
A magyar vállalkozásoknak sokkal bátran kellene elindulni a régiós piacok felé, hogy ne maradjanak le az egyre erősebb versenyben. Az e-kereskedelmi piac fejlődése tanulságos példa lehet azoknak, akik még nem mernek a határokon át elindulni!
E-kereskedelem
2023. november 13. 12:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 4 percet!
Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
Marketing
2023. november 09. 07:19Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A tudás és a tanulás elismerése őszintébbé teheti világunkat. A nagy kérdés, hogy a vállalatok a profit elérésén túl, milyen szerepet tudnak vállalni a világ jobb tételében.
Rendhagyó és formabontó esemény vezette fel az idei Internet Hungary konferencián azt a nehezen megfogható és megválaszolható kérdést, hogy mi is a vállalatok felelősége – csak a profit és önös érdekeik követése, vagy a társadalom jobbításáért is tenniük kellene?
Kultúra