Bucsky Péter cikkei 4. oldal

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.
E-kereskedelem: Merjünk kilépni a régiós piacokra!

E-kereskedelem: Merjünk kilépni a régiós piacokra!

A magyar vállalkozásoknak sokkal bátran kellene elindulni a régiós piacok felé, hogy ne maradjanak le az egyre erősebb versenyben. Az e-kereskedelmi piac fejlődése tanulságos példa lehet azoknak, akik még nem mernek a határokon át elindulni!
Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
Őszinteség néptánctól az ESG-ig – mit adhatnak a vállalatok a társadalomnak?

Őszinteség néptánctól az ESG-ig – mit adhatnak a vállalatok a társadalomnak?

A tudás és a tanulás elismerése őszintébbé teheti világunkat. A nagy kérdés, hogy a vállalatok a profit elérésén túl, milyen szerepet tudnak vállalni a világ jobb tételében. Rendhagyó és formabontó esemény vezette fel az idei Internet Hungary konferencián azt a nehezen megfogható és megválaszolható kérdést, hogy mi is a vállalatok felelősége – csak a profit és önös érdekeik követése, vagy a társadalom jobbításáért is tenniük kellene?
Az e-kereskedelem átalakul – vagy velünk, vagy nélkülünk!

Az e-kereskedelem átalakul – vagy velünk, vagy nélkülünk!

Az online kiskereskedelem világméretű stagnálása Magyarországon is érezhető. Következő növekedési hullámára már most kell felkészülni!
Mit hoz a robotokkal, mesterséges intelligenciával működő jövő?

Mit hoz a robotokkal, mesterséges intelligenciával működő jövő?

Munka nélkül boldogságban, emberi értékeinkre koncentrálva jön el a digitális technológiákra alapozott Kánaán – vagy a technológiához nem értő tömegek tömeges elszegényesedést várhatjuk? Erről szólt az Internet Hungary kutatóinak konferenciabeszélgetése.
Régiós szolgáltatóközpontok jelentik a hazai reklámkommunikációs szektor kitörési pontját

Régiós szolgáltatóközpontok jelentik a hazai reklámkommunikációs szektor kitörési pontját

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A nehéz helyzetben lévő hazai reklámpiacot az egyre nagyobb teret foglaló globálisok is tovább szűkíti. Csakis a nagyobb regionális szerepben látja a kitörési pontot a Magyar Reklámszövetség elnöke. Gulyás János az októberi Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója.
Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Már az okostelefongyártók is steraming tévéket indítanak – hogyan és kinek érheti meg ez Magyarországon? Grósz Judit, az Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója
Leváltja vagy jobbá teszi a mesterséges intelligencia a tévét?

Leváltja vagy jobbá teszi a mesterséges intelligencia a tévét?

A streaminghez képest is hatékonyabb ajánlási rendszereket hozhat el a mesterséges intelligencia a kereskedelmi televíziózásban, de új hirdetési formátumok is megjelenhetnek.
4/52