Vida Sándor

Vida Sándor

Vida Sándor

Tovább az összes cikkéhez

Vida Sándor kapcsolódó cikkei

Vasárnap híján: a tapogatózás kora

Vasárnap híján: a tapogatózás kora

– Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország Kft. marketingkommunikációs vezetőjével
Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Így építs napi 300 ezres látogatottságú oldalt – Interjú Rácz Brigittával a Femina Media portfólió igazgatójával

Így építs napi 300 ezres látogatottságú oldalt – Interjú Rácz Brigittával a Femina Media portfólió igazgatójával

Brand, bizalom, bevétel a Femina.hu népszerűségének három kulcseleme, melyek révén 1000-ről 300 ezer felé tornázták a napi látogatók számát! Mindezt fizetett hirdetések nélkül. Mi a titok? Hogyan kivitelezhető mindez? Mire érdemes odafigyelni? Rácz Brigittával, a Femina Media portfólió igazgatójával készült interjúnkból megtudhatod.
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.