2015. június 05. 09:05Vida Sándor
– Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország Kft. marketingkommunikációs vezetőjével
Interjúk
2015. május 27. 10:35Vida Sándor
Brand, bizalom, bevétel a Femina.hu népszerűségének három kulcseleme, melyek révén 1000-ről 300 ezer felé tornázták a napi látogatók számát! Mindezt fizetett hirdetések nélkül. Mi a titok? Hogyan kivitelezhető mindez? Mire érdemes odafigyelni? Rácz Brigittával, a Femina Media portfólió igazgatójával készült interjúnkból megtudhatod.
Interjúk
2015. február 09. 06:56Vida Sándor
A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Evolution
2015. február 05. 09:12Vida Sándor
A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
Evolution