Tolnai Ákos

Tolnai Ákos

Tolnai Ákos

Bemutatkozás

2011-ben Amerikában alapította AbilityMatrix néven ügyfélélmény-stratégia tanácsadó cégét. Ügyfélélmény alapú stratégiák és innovációk fejlesztésére specializálódott, szolgáltatásának különlegességét a saját fejlesztésű ügyfélélmény-alapú szegmentálás adja. 2017-ben megszerezte a legmagasabb szakmai minősítést, a CCXP-t, így az első magyarországi székhelyű minősített ügyfélélmény tanácsadó lett. Az amerikai CXPA (Ügyfélélmény Szakértők Szövetsége) aktív tagja. A nagyvállalati tanácsadás mellett aktívan együttműködik startupokkal Európában és Amerikában.

Tovább az összes cikkéhez

Tolnai Ákos kapcsolódó cikkei

Amikor új szelek fújnak: hogyan forgatják fel a légitársaságok a vasutak életét?

Amikor új szelek fújnak: hogyan forgatják fel a légitársaságok a vasutak életét?

Egyre többször találkozom azzal, hogy a digitális transzformációt egy az egyben az ügyfélélmény stratégiának nevezik. Tolnai Ákos cikke.
„Startupkert”-modell: új innovációs felfogásra van szükség

„Startupkert”-modell: új innovációs felfogásra van szükség

″Az állatkerti állatok túlságosan hozzászoknak a fogság kényelméhez, ahhoz, hogy kiszolgálják őket étellel.″ ÍTolnai Ákos cikke.