2015. március 26. 05:45Mozsik Tibor
A magyarországi reklámpiac szereplőinek többsége elégedetten zárta 2014-et: szinte valamennyi szegmensben növekedtek a reklámköltések, és a pozitív trend a következő években is folytatódhat. A jelenlévők elsőként az Evolution konferencián hallhatták az aktuális számokat, a szakmai szervezetek képviselői ugyanis itt számoltak be a hazai reklámpiac tavalyi alakulásáról.
Marketing
2014. október 27. 09:10Mozsik Tibor
A meglévő hazai távközlési hálózatok nem fogják tudni kielégíteni a várható adatrobbanást, tehát biztosan szükség lesz a kommunikációs hálózatok fejlesztésére is. 2018-ig a hazai szolgáltatók a távközlési hálózatok terén akár 200-300 milliárd forintnyi fejlesztést is megvalósíthatnak, ennek következtében néhány éven belül a hazai GDP-ből látható mértékben vehetik majd ki a részüket az Internet of Things-hez köthető beruházások.
Internet Hungary
2014. szeptember 22. 09:01Mozsik Tibor
Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Interjúk
2014. június 04. 07:18Mozsik Tibor
Hagyományos hirdetések helyett egyre inkább a lead alapú együttműködéseket keresik, illetve megérzések helyett inkább adatokra támaszkodnak a hirdetők. Mezei Márkot, a Quaestor Csoport operatív marketing igazgatóját a Média Hungary 2014 konferencián tartott előadását követően kérdeztük.
Marketing