Kurucz Imre

Kurucz Imre

Kurucz Imre

Bemutatkozás

Közgazdász, piackutató, az egyik első hazai online kutató ügynökség, az idén szeptemberben 20 éves NRC Marketingkutató társtulajdonosa és ügyvezetője.

Karrierjét az NRC-nél kezdte, majd három éven keresztül az RTL Klub Kereskedelmi Osztályán dolgozott piackutatóként, ahol nézettségi adatok elemzésével, becslésével foglalkozott. 2004-ben tért vissza az NRC-hez kutatási igazgatóként, később a 25 fős cég egyik ügyvezetője lett.

Közel 10 évig menedzselte Magyarország legnagyobb online tracking-kutatását, a szoftveres közönségmérés előfutárát, a Visitor Media Researchöt (VMR), valamint az ehhez kapcsolódó célcsoport-kutatásokat – ennek is köszönhetően 2010-ben elnyerte az MRSZ Golden Brain díját kutatás kategóriában. Online kutatási szakértőként néhány évig szakmai blogot (http://onlime.blog.hu) is vezetett, és tagja a nemzetközi kutatási szervezetnek, az ESOMAR-nak. Konferenciák rendszeres előadója elsősorban internethasználat és digitálismédia-fogyasztás, valamint e-kereskedelem témában.

Tovább az összes cikkéhez

Kurucz Imre kapcsolódó cikkei

Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Miképpen reagált az átlagember a járványra, hogyan érinti őt és milyen változások álltak be a szokásaiban? Milyen lesz a jövő? Az NRC kutatása.