2024. április 14. 05:57Bucsky Péter
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. március 28. 05:27Bucsky Péter
A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. március 20. 11:09Bucsky Péter
A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.
Marketing
2024. március 16. 05:51Bucsky Péter
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk