Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bemutatkozás

Bucsky Péter

Tovább az összes cikkéhez

Bucsky Péter kapcsolódó cikkei

A „zöldre mosás” és a mesterséges purpose helyett keressük hasznos marketinget

A „zöldre mosás” és a mesterséges purpose helyett keressük hasznos marketinget

A nemzetközi kutatási eredményekre alapozva, jól átgondolt stratégiával érdemes a hazai piacon marketingkommunikációt végezni. A jól működő márkáknak pedig ebben előnyös lenne, ha drágább, de magasabb minőségű médiafelületeket érhetnének el – mondta el interjúnkban Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója.
Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

A szilánkosodó médiafogyasztás és fogyasztói igények miatt egyre összetettebb feladat a kereskedelmi vállalatok számára minden fogyasztóhoz eljuttatni az üzeneteket. A marketing és reklám működését pedig nagyban meghatározza, hogy a korábban is árérzékeny magyar fogyasztók még inkább a költségekre fókuszálnak. Interjú Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével
Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

A hazai kommunikációs piac áremelkedését már eddig is nehezen tudták a hirdetők követni, infláció feletti emelést nem tud a piac kigazdálkodni Szinai Ádám, a CIB Bank marketingkommunikációs és pr vezetője szerint.
Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével