Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bemutatkozás

Bucsky Péter – Gazdasági újságíró. Több magazinnál, hetilapnál és online hírportálon is rendszeresen publikál.

Tovább az összes cikkéhez

Bucsky Péter kapcsolódó cikkei

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.
Munkaerőhiány? Így kell saját adat-szakembereket képezni! Interjú Gandera Balázzsal.

Munkaerőhiány? Így kell saját adat-szakembereket képezni! Interjú Gandera Balázzsal.

A webanalitika és az online kommunikáció terén gyakorlatorientált hét hónapos képzések indulnak, aminek árát a sikeres tanulók vissza is kaphatják.
A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

Interjú Beke Zsuzsával.