Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bemutatkozás

Bucsky Péter – Gazdasági újságíró. Több magazinnál, hetilapnál és online hírportálon is rendszeresen publikál.

TRANSLATE with x
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal

Munkahelyek

 

TRANSLATE with x
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal

Tanulmányok

 

TRANSLATE with x
TRANSLATE with
COPY THE URL BELOW
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE
Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal
Tovább az összes cikkéhez

Bucsky Péter kapcsolódó cikkei

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

A Scores Group és a Gemius közös okostelefonos panel felmérése a keresztmédia-fogyasztás eddig nem látott részletes adatait hozza el. Nem csak a hazai online médiafogyasztás, hanem a rádiók és minden streaming és digitális tartalom mérése lehetséges lesz az új panelben.
A magyar kiadóknak is fizethet a Google és a Facebook hamarosan.

A magyar kiadóknak is fizethet a Google és a Facebook hamarosan.

Az online tartalomfogyasztási és hirdetési piacot jelentősen átalakíthatja az Európai Unió digitális szellemi jogokat védő irányelve, ami alapján a kiadókkal kötött megállapodás nélkül a globális technológiai cégek nem használhatják fel a kiadóvállalatok médiatartalmait. Interjú Kovács Tiborral, a Ringier Axel Springer magyarországi ügyvezető igazgatójával.
A párhuzamos médiahasználat előretörése

A párhuzamos médiahasználat előretörése

Egyre több médiatartalmat fogyasztunk, egyre több platformon. A Kantar Hofmann TGI adatai azt mutatják, hogy ez úgy lehetséges, hogy gyors ütemben növekedett a párhuzamos médiafogyasztás, különösen az online tartalmak fogyasztása közben.
Addig növekedj, amíg élményt tudsz adni!

Addig növekedj, amíg élményt tudsz adni!

Az ügyfélélmény fele olyan jól standardizálható elemekből áll, ami a legtöbb iparágban megegyezik.