2023. január 30. 05:34Bucsky Péter
A magyar kkv-k tulajdonosainak tudatosabban kellene a válságban fontos likviditásra figyelniük Király Márti, a MetLife biztosító prémium pénzügyi szakértője szerint. Interjúnkból az is kiderül, hogyan tudják a vállalkozók a kulcsembereiket hatékonyan megtartani hosszú távon.
Interjúk
2023. január 27. 05:55Bucsky Péter
A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Interjúk
2023. január 25. 05:00Bucsky Péter
A célcsoportokra szabható reklám nem csak a tévékben terjed, de a közterületi és audio médiában is. A jobb célozhatóság növeli a hatékonyságot, kevesebb reklámmal lehet a kitűzött célt elérni. Az egyre inkább adat alapú hirdetések pedig várhatóan a programozott piacterek felé csatornázzák a hirdetési költések egyre nagyobb részét.
Marketing
2023. január 23. 05:35Bucsky Péter
Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.
Interjúk