Marketing 3. oldal

Arculatváltás és új funkciók a Díványon

Arculatváltás és új funkciók a Díványon

A prémium magazin olyan letisztult és elegáns külsőt kapott, ami jól tükrözi, hol tart jelenleg a kiadvány. Strukturális változásokat is hozott az átalakítás, illetve új tartalmi elemekkel is bővült az oldal.
Gyűjts Csillagokat és töltsd meg a poharadat ajándék italokkal!

Gyűjts Csillagokat és töltsd meg a poharadat ajándék italokkal!

A csillagok megmutatják a helyes utat, beragyogják a legsötétebb órákat, kívánságokat teljesítenek, a Starbucks kávézókban pedig még ennél is többre képesek, kedvezményeket és ingyen italokat jelentenek. A kávézólánc, vendégei igényeire reagálva, megújította Starbucks® Rewards hűségprogramját, így mostantól úgy gyűjtheted a csillagokat, hogy nem szükséges előre feltöltened a Starbucks kártyát.
Itt a magyarok kedvenc szurkolói kollekciója!

Itt a magyarok kedvenc szurkolói kollekciója!

Minden eddiginél szélesebb, funkcionális és jól variálható termékpalettával készült a sportolói és szurkolói szemmel egyaránt eseménydús 2024-es évre a legnépszerűbb magyar sportruházati márka. A kollekciót, amelynek középpontjában a labdarúgó Eb és a nyári ötkarikás játékok állnak, olimpiai-, világ- és Európa-bajnokok részvételével mutatták be egy dunai hajón.
Még van pár napod, hogy te is tervezője lehess a legmenőbb bulihelyeken használt RevoCupok dizájnjának

Még van pár napod, hogy te is tervezője lehess a legmenőbb bulihelyeken használt RevoCupok dizájnjának

Április 12-ig adhatják le grafikai pályázatukat, azok, akik részt szeretnének venni a Cup Revolution, a víz világnapja alkalmából indított VÍZió elnevezésű versenyén. A pályázat iránt nagy az érdeklődés, hiszen a nyertes alkotások rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra. Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere a pályázattal környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára szeretné ösztönözni a fiatalokat.
Futással a jobb jövőért – továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora

Futással a jobb jövőért – továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora

Idén április 7-én rendezik meg a Marathon de Paris-t, melynek ismét a Schneider Electric a névadó szponzora. A vállalat számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és egyéb, összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén.
A Wolt elindítja a Wolt Ads-t, amely hozzájárul partnerei üzleti növekedéséhez

A Wolt elindítja a Wolt Ads-t, amely hozzájárul partnerei üzleti növekedéséhez

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára.
Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24

Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma.
Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. Sokkal inkább egy stratégiai partner, ami teljesen új megközelítést kínál a piackutatástól a vásárlói interakciók előrejelzéséig, újradefiniálva a hagyományos marketingstratégiákat, és lehetővé téve a szakemberek számára, hogy a korábbiaknál pontosabb, személyre szabottabb és költséghatékonyabb marketingmegoldásokat alkalmazzanak. Ez a technológia tehát nem csupán időt és erőforrásokat takarít meg, hanem növelheti a marketingkampányok sikerességét is, hozzáadott értéket teremtve az ügynökségek és ügyfeleik számára egyaránt.
Másodszorra rendezték meg a COPYTITION egyetemi reklámversenyt

Másodszorra rendezték meg a COPYTITION egyetemi reklámversenyt

A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Four Creation reklámügynökség szervezésében idén második alkalommal megvalósuló kreatív verseny, melynek küldetése, hogy a hallgatók számára bepillantást nyújtson a reklámvilágba, és felkeltse minél több tehetséges fiatal érdeklődését a szakma iránt.
Meg lehet-e örökíteni a pillanatot?

Meg lehet-e örökíteni a pillanatot?

Április 1-jétől látható fővárosszerte az előadó-művészet nyújtotta, semmivel össze nem hasonlítható élményeket bemutató kreatív plakátsorozat. Az április 5. és 14. között zajló Bartók Tavasz programjának műfaji sokszínűsége köszön vissza a plakátokról, amelyeken öt különböző előadó-művészeti műfaj legjellegzetesebb mozdulataira csodálkozhatunk rá.
3/216