Marketing 2. oldal

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
Újabb hullámban érkezik segítség a kommunikációjukat újratervező KKV-knak

Újabb hullámban érkezik segítség a kommunikációjukat újratervező KKV-knak

Az Alright Communications egy tanulmány tett közzé, melynek segítségével eredményes kommunikációs akciókat hajthatnak végre a cégek.
EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

Az érzelmi intelligencia a kulcs a nők szívéhez, ha felismerjük mire vágynak igazán.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.
Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.
Hogyan írjunk sajtóközleményt, hogy az megjelenjen és ne a kukában végezze?

Hogyan írjunk sajtóközleményt, hogy az megjelenjen és ne a kukában végezze?

Hiánypótoló cikk Bender Krisztinától, az ArvaliCom PR vezetőjétől.
2/110