Marketing 2. oldal

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.
Exkluzív együttműködés: a CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit

Exkluzív együttműködés: a CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit

Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE FREI-jel. Az eredmény: két, saját márkás kávé, amelyeknek ízvilágát az áruházlánc ikonikus termékei ihlették. A BARISSIMO BY CAFE FREI kávék kizárólag az ALDI üzleteiben lesznek kaphatók. A „Nussknacker” őrölt kávékeverék igazi aromabomba, amely a népszerű ALDIs csokoládé ízvilágát tükrözi, a „Germknödel” ízvariánst pedig az áruházlánc fagyasztott kínálatában található, szintén sikeres szilvás gőzgombóc ihlette.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Ezekből a RevoCupokból ihatod idén a kedvenc italod – Mutatjuk a VÍZió pályázat nyerteseit

Ezekből a RevoCupokból ihatod idén a kedvenc italod – Mutatjuk a VÍZió pályázat nyerteseit

Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra, amelyet a víz világnapja alkalmából hirdetett meg Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere, a CupRevolution. A szakmai zsűri Kőrösi Márta munkáját ítélte a legjobbnak, amely még idén rákerül a klubokban és rendezvényeken elérhető félliteres RevoCupokra. A közönségszavazáson pedig Dobrovitz Darina alkotása volt a legnépszerűbb, így ez is látható lesz többek között a nagyobb sportlétesítményekben és a Budapest Parkban is, hogy ösztönözze a fiatalokat a környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára.
Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Idén immár 14. alkalommal rendezik meg a nemzetközi Eventex Awards-ot, ahol a világ legjobb rendezvényeit díjazzák. A listán magyar események is szerepelnek, add le a voksodat a legjobbakra!
Világpremierjük előtt szolgál előzetessel új Formentor és új Leon modelljeiről a CUPRA

Világpremierjük előtt szolgál előzetessel új Formentor és új Leon modelljeiről a CUPRA

A CUPRA Formentor Európában a legnagyobb darabszámban értékesített A-CUV modellként a márka „bestsellere”. Tavaly több mint 120 ezer világszerte kiszállított példányával vezette az eladási listákat – meggyőző eredmény a márka első saját tervezésű és fejlesztésű modelljétől.
A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy egyedi, kollégákkal és fogyasztókkal közösen szervezett flashmobbal hívta fel a figyelmet a fenntarthatóság fontosságára
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
2/216