Marketing 2. oldal

Válságban a marketing?  - Marketing trendek és stratégiák recesszió idején

Válságban a marketing? - Marketing trendek és stratégiák recesszió idején

Szesztay Péter arról, hogy válság idején hogyan tekintsünk a marketingre, milyen sarokpontok mentén alkossunk stratégiát. Röviden: hogyan éljünk túl.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?
Így számold ki egy lájk értékét

Így számold ki egy lájk értékét

Amikor valamelyik posztod vagy hirdetésed lájkot kap a Facebookon, az jó dolog. De tudod-e, hogy mennyit ér egy darab lájk és azt hogyan kell kiszámolni? Vavrek Balázs nagyon szépen levezette nekünk.
Itt az idő, hogy megmutasd magad, írj vendégszerzőként a digitalhungary.hu-ra!

Itt az idő, hogy megmutasd magad, írj vendégszerzőként a digitalhungary.hu-ra!

Online magazinunk egyik legfontosabb küldetése: a tudásátadás, a kérdések föltétele és a gondolkodás motorjainak felpörgetése. Szeretünk inspirálni s igen, egy picit szeretjük a szakmai vitákat is.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Mi működik a B2B marketingben és mi nem? Pécsi Ferenc, a ContentPlus digitális ügynökség tartalomfejlesztési vezetője leírta nekünk.
Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

A marketingszakma kiemelt felelőssége abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.
Influencer marketing a koronavírus idejében

Influencer marketing a koronavírus idejében

Az Alright Communications csapatának véleménycikke eléggé nagyot üt, olvasd el mindenképpen!
2/105