Marketing 2. oldal

Miért nem érvényesül a marketing alapszabály a B2B világában?

Miért nem érvényesül a marketing alapszabály a B2B világában?

A figyelem a legfontosabb erőforrás, „vagyon” a reklámozásban, amit elvileg mindenki, aki a marketing területén dolgozik, tud, ám a gyakorlatban a B2B világában, mintha elfeledkeznének erről.
MNB fogyasztóvédelmi kampány: Pénzügyi és digitális biztonságban a meghitt karácsonyért

MNB fogyasztóvédelmi kampány: Pénzügyi és digitális biztonságban a meghitt karácsonyért

Az MNB Adventi naptára 24 napon át 24 pénzügyi tanácsot ad közösségi médiafelületein – ezzel indítja el a jegybank a karácsonyi és az év végi felelős vásárlást, hitelfelvételt és digitális biztonságot támogató idei kampányát. A vásárlások online útra terelődése, az egyre kifinomultabb bűnözői módszerek időszakában egyre fontosabb az ügyfelek tudatosságának erősítése. „A hitel nem ajándék!″ pénzügyi fogyasztóvédelmi tematikus oldal cikkeinek, kisfilmjeinek, tanácsadó programjainak célja, hogy ne fölösleges adósságot vigyünk a fenyő alá.
Közlekedj biztonságosan télen is!

Közlekedj biztonságosan télen is!

A téli közlekedésben tapasztalható kihívások leküzdésében és a váratlan helyzetek megoldásában segíti a sofőröket a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. most induló közlekedésbiztonsági kampánya. A társaság elkötelezett a biztonságos közlekedésre való figyelemfelhívás és a gépjárművezetők ezirányú támogatása mellett, ezért évről évre – felelősen gondolkodó állami társaságként – kiemelt hangsúlyt fektet a szemléletformálásra és az edukációra.
Anti-Black Friday: Szabó Győző és Döbrösi Laura is beszállt a mozgalomba

Anti-Black Friday: Szabó Győző és Döbrösi Laura is beszállt a mozgalomba

Black Friday napján nemet mondani a shoppingolás csábítására? Nem könnyű kihívás. Mégis egyre többen sürgetik, hogy maradjunk tudatosan távol a szükségtelen vásárlástól és a tárgyak felesleges felhalmozásától nemcsak november 24-én, hanem az év minden napján. Radikális akcióval, túraáruházainak teljes körű zárva tartásával tiltakozik a környezetromboló vásárlási láz és a Black Friday ellen az outdoor ruházatot és kiegészítőket forgalmazó hazai Mountex.
Slow living és könyvadományok: meghekkeli a Black Friday-t a Libri

Slow living és könyvadományok: meghekkeli a Black Friday-t a Libri

A lelassulásra, az olvasás pozitív élettani hatásaira és a slow living életmódra irányítja a figyelmet az idei Black Friday során a Libri Linczényi Márkó zenész, podcaster, Füredi Júlia szervezetpszichológus és Inzsöl Júlia tartalomgyártó segítségével. Az olvasók e hétvégi vásárlásaiért cserébe pedig vidéki könyvtáraknak adományoz olvasnivalót a Libri.
Innováció és zero waste: José Guerrero kutató-fejlesztő séf a Wallis Motor új nagykövete

Innováció és zero waste: José Guerrero kutató-fejlesztő séf a Wallis Motor új nagykövete

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a folyamatok ökológiai lábnyomának csökkentésére, vagy akár a vacsorát kísérő fény- és hanghatásokra. Ezzel a szemlélettel fejleszti ki fogásait a magyar gasztronómiai élet egyik legizgalmasabb innovátora, José Guerrero, aki az Arany Kaviár kutató-fejlesztő séfjeként tudományos pontossággal kísérletezik konyhai laboratóriumában, miközben a környezettudatosság és vendégélmény az első nála. Pontosan ezekkel az értékekkel azonosulva választotta a Wallis Motor új márkanagykövetének a kreatív konyhaművészt, az együttműködésből pedig egy a régióban is egyedülálló, a BMW i5 márkajegyei köré épülő vacsoramenü született, melyet az első szerencsés vendégek már meg is kóstolhattak.
Gyerekeknek szóló közlekedésbiztonsági animációs kisfilmeket készített a HUMDA

Gyerekeknek szóló közlekedésbiztonsági animációs kisfilmeket készített a HUMDA

Egy hónapos online közlekedésbiztonsági kampányt indított a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. gyermekek számára. A legnépszerűbb videómegosztó oldalon megnézhető hat animációs kisfilm a gyalogos közlekedési szabályok, a láthatóság, a passzív biztonsági berendezések, a közlekedési tábla típusai, a kerékpáros közlekedés és a közösségi közlekedés, valamint a segítségnyújtás témaköreit járja körbe kicsiknek szóló hangnemben és vizuális feldolgozásban. A HUMDA célja, hogy minél kevesebb közúti közlekedési baleset történjen, ezért időről időre minden korosztályt megszólít kampányaival az Ügynökség.
Premier: Trükkös megoldással készült a Halott Pénz turnébusza

Premier: Trükkös megoldással készült a Halott Pénz turnébusza

Megújult a Halott Pénz turnébusza! A kisbusz elkészülésére szoros határidő állt rendelkezésre, hiszen el kellett készülnie a csapat erdélyi koncertje alatt. A busz egy speciális technikával készült, ami a zenekar tagjainak a tetszését is elnyerte.
A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra, ezzel az eszköz gyorsan bekerült a legnépszerűbb marketingeszközök közé.
Kezeljük fenntartással a személyre szabott hirdetéseket

Kezeljük fenntartással a személyre szabott hirdetéseket

Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a barátokkal vagy a posztolás az éppen aktuális utazásunkról. Az ilyen ajánlórendszerek ugyanakkor közel sem hibátlanok. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), az online platformok magyarországi digitális szolgáltatási koordinátoraként úgy véli, hogy az uniós szabályozás mellett a felhasználói tudatosság is elengedhetetlen ahhoz, hogy ne vesszünk el az ajánlórendszerek útvesztőjében.
2/203