
Az esemény első napján Abaházi Csabával, a Retro Rádió műsorvezetőjével a rádiózás, Fischer Gáborral, a TV2 programigazgatójával pedig a tévézés jövőjéről folyt a diskurzus, illetve a saját márkás médiáról Teremi J. Balázzsal, a Lounge Group account directorával beszélgetett Juhász Bálint műsorvezető. Ilku Miklóssal, az Index.hu főszerkesztő-helyettesével a nyomtatott sajtó túlélési esélyeit boncolgatták. Az óriásplakátokban rejlő XXI. századi lehetőségekről Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója, a TikTok, a Snapchat és a Twitter hirdetési alternatíváiról és a sales houseok szerepéről pedig Sopov István, az Adaptive ügyvezetője nyilatkozott április 25-én.
A második napon Radnai Péter újságíróval idézhették fel a nézők az elmúlt 30 év médiatörténelmét, míg az ismert tévés Szily Nóra a műsorvezetők és influencerek párhuzamát vették górcső alá. Kovács András Péter segítségével a podcast műfaját ismerhették meg alaposabban a hallgatók, míg Holló Márta – korábbi tévés műsorvezető, most a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója – a jövendőbeli médiaszakembereknek adott javaslatokat, hogy mire figyeljenek, ha érvényesülni szeretnének a hazai kommunikációs iparban. A Z-generációs véleményvezér Trunk Tamással az influencerek felelős tartalomgyártását vitatta meg a műsorvezető.
A beszélgetéseket az online és az offline térben élőben több ezren követték.
A beszélgetések hamarosan elérhetőek lesznek a Lounge Group felületetin.
A délután folyamán pedig reklámokat narrálhattak újra az arra vállalkozók, amely szintén nagy sikert aratott az érdeklődők körében.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A fotók: Digital Hungary
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!