
A Facebook felhasználók bár imádnak öltözködni és zenét hallgatni – amint azt a két iparág 185, illetve 172 ezer rajongója bizonyítja –, még jobban izgatják őket a vitaminok és a táplálék kiegészítők. Az ilyen termékek rajongóinak csaknem 35 százalékát érik el minden egyes poszttal az AgoraPulse adatai szerint.
További érdekességek az InsideFacebook jóvoltából:
- A ruházkodási üzletágban a leginkább elkötelezettek a rajongók, akiknek 8 százalékát érik el egy-egy poszttal, felülmúlva a zene és a filmek szféráját.
- A látnivalók, mozik és zenészek elkötelezettebb „mesemondókkal” rendelkeznek a posztok által gyűjtött lájkok, hozzászólások és megosztások alapján, amelyek 3, 2.8 és 2.6 százalékot érnek el.
- Bár a filmeket komoly szenzáció övezheti az interneten, fej-fej mellett haladnak a TV műsorokkal, ami az elkötelezettséget illeti. Ugyanakkor a mozifilmekkel kapcsolatos kommentek hajlamosabbak gyorsabban terjedni, mint a TV sorozatok kapcsán kifejtett vélemények.
Nézzétek meg az AgoraPulse adatai alapján készült infografikát!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kultúra