Kiderült, kik kapták idén a Példakép díjat.

Kiderült, kik kapták idén a Példakép díjat.
Átadták a Digital Hungary által alapított Példakép díjat a Siófokon megrendezett Internet Hungary konferencián. A szakmai kiválóság elismerésére létrehozott díjat tavaly alapította a Digital Hungary, idén már hat kategóriában vehették át az elismerést a győztesek. A cégvezetés, e-kereskedelem, marketing, PR, influencer / mikrofonember és Z-generáció kategóriák jelöltjeiről első körben szakmai zsűri döntött, majd a shortlistre kerültek közül a nagyközönség választhatta meg a győztest.

A Digital Hungary a tudásmegosztást, a szakmai kérdések megvitatását, az aktuális eseményekre való reagálást tekinti egyik fő feladatának, ehhez illeszkedik az a törekvés is, hogy reflektorfénybe helyezzen olyan szakembereket, akik példaképek lehetnek mások számára. A hagyományteremtő szándékkal útnak indított Példakép díjjal pedig azokat a szakembereket kívánja elismerni, akik valami maradandót alkottak saját területükön, példaképként szolgálhatnak mások számára, egyfajta világítótoronyként segítik szakmájukat.

Milyen út vezetett a díjátadóig?
A Digital Hungary mind a hat kategóriában – cégvezetés, e-kereskedelem, marketing, PR, influencer / mikrofonember és Z-generáció – felkért egy-egy szakmai grémiumot, hogy adjanak javaslatot az adott kategória jelöltjeire vonatkozóan. Minden testületi tag jelölhetett szakembereket, az így összeállt listákról pedig titkos szavazással választotta ki a grémium a három-három shortlistes jelöltet, akikre már a nagyközönség voksolhatott. A megadott határidőig, október 1-jén, éjfélig több ezer szavazat érkezett be.

Kik a Példakép díj idei nyertesei?

A győztesek bemutatása a jelölőjük által beadott indoklások alapján készült.

A CÉGVEZETÉS kategória győztese: 
Gazsi Zoltán, Eisberg, ügyvezető igazgató

Vezetői képessége túlzás nélkül országos hírű – ezt igazolja többek között a közösségi médiában kifejtett edukatív tevékenysége is. A Linkedin profilján 12.500 követője van, de különböző online csoportokban is aktív, rengeteg önálló gondolatot, tartalmat oszt meg, amelyek előrehaladott vezetői gondolkodását tükrözik. Különböző vezetői szervezeteknek a kiemelt és szeretett tagja, nagykövete – mint például a Menedzser Szövetség, vagy a Bridge Budapest. Nem megosztó, mindenkinek önzetlenül segít. Rengeteget tanul, folyamatosan fejleszti magát, tapasztalatait és újonnan szerzett tudását egyből megosztja másokkal is, ezzel is segítve mások fejlődését és előrejutását. Az általa vezetett cég, az Eisberg Hungary Kft., 173 főt foglalkoztat, 11,6 milliárd forintos az árbevétele, és az egyik legismertebb a hazai márkák közül.

Krisán László (Kavosz) és Gazsi Zoltán (Eisberg)

Az E-KERESKEDELEM kategória győztese:
Schmidt Richárd, az Alinda.hu, a Hoppline Kft. együttműködő partnere

Több mint két évtizedes kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, a hazai elektronikus kereskedelem kiemelkedő és közismert képviselője. Jelenleg a Hoppline Kft., az Alinda.hu partnere. Alinda néven több országban üzemeltetnek webáruházat, forgalmukat dinamikusan növelve. Richárd az Ecommerce Hungary Középvállalati Tagozatának egyik vezetője, gyakori résztvevője különböző szakmai konferenciáknak és más rendezvényeknek. Egyik alapítója és motorja a nemrég piacra lépett E-kereskedelmi Akadémia Kft.-nek, ahol ő maga is szívesen megosztja tudását és gyakorlati tapasztalatait az érdeklődőkkel.

Mondovics Péter (Mastercard), Schmidt Richárd, az Alinda.hu, a Hoppline Kft.

A MARKETING kategória győztese:
Blaumann Debóra, Erste Bank, marketing- és kommunikációs igazgató

Elhivatott szakember, aki a vállalatok és márkák építésében éppúgy otthonosan mozog, mint a csapatok irányításában és fejlesztésében. Fiatal kora ellenére számos iparágban szerzett átfogó tapasztalatot – e-kereskedelem, FMCG, bankszektor, ügynökségek. Határozott és precíz munkavégzése piacvezető és trendszetter vállalatok sikeres fejlődését segítette elő. Nagy hangsúlyt fektet a partnerségre: mind a fogyasztók, mind a csapata és partnerei véleményét figyelembe veszi, ami hozzájárul a sikeres döntéshozatalhoz. Korábbi pozíciójához kötődik a NetPincér-foodpanda márkaváltása, amelyet marketing- és PR vezetőként irányított. Jelenlegi szerepkörében az Erste Banknál új marketingstratégiát és arculatot vezetett be, és szívügyévé vált, hogy megmutassa: a bankolás lehet emberközeli is.

Hidvégi Krisztina (Lounge Group), Blaumann Debóra (Erste Bank)

A PR kategória győztese:
Szinai Ádám, CIB Bank, marketing és kommunikációs vezető

Szakmai tudásának alapját a rendszerváltás utáni rendkívül színes időszakban szerezte, amelyet még az újságírás „nagy öregjei” határoztak meg. Aktívan közreműködött a hazai digitális médiaközösség nulláról induló felfutásában, egy teljesen új kommunikációs paradigmarendszer kialakulásában. A szakmai közösségeknek mai napig aktív és tevékeny szereplője. Komoly stratégiai gondolkodású szakember, aki úgy vezeti a csapatát, hogy a munkáik az üzleti sikerek mellett rendszeresen nyernek díjakat – ráadásul nemegyszer ügynökségi közreműködés nélkül. Az APEX toplistán egyedüli pénzintézetként a CIB Bank szerepel, ami szintén Ádám érdeme.

Szinai Ádám (CIB Bank), Pálfalvi Márta (Provident)

Az INFLUENCER / MIKROFONEMBER kategória győztese:
Kadarkai Endre, szerkesztő, riporter, műsorvezető

Rendületlenül készíti műsorait hosszú évek óta, szünet és megalkuvás nélkül. Felkészültségének, alázatosságának köszönhetően mindenki szívesen beszélget vele – legyen az civil, vagy ismert személy. Kellően bátor ahhoz is, hogy ha kell, akkor váltson: neki nem az a lényeg, hogy milyen csatornára, felületre dolgozik, hanem hogy a produktuma jó legyen. Folyamatosan megújul, mindig csavar egyet a “hagyományos” beszélgetős formátumon, közben nagyon széles közönségnek szól, a nézők és hallgatók ismerik és szeretik őt. Közismertebb műsorai: ArcKép, Világtalálkozó, Szavakon túl, Felfelé zuhanás, Nemek igenje, Felforgatók.

Erdélyi Eszter (atmedia), Kadarkai Endre

A Z-GENERÁCIÓ kategória győztese:

Nyáry Luca
A Z-generáció tökéletes képviselője. Őszinte, remek meglátásai vannak, nem fél kifejezni az érzéseit, és önmagát. Bámulatosan jól használja a médiát: a saját közösségi oldalain, a „Korszak” podcast egyik alapítójaként és műsorvezetőjeként, a WMN online magazinban rendszeresen publikáló szerzőként. Már megjelent saját könyve „Vigyázat, törékeny” címmel. Mindemellett modellkedik is, elismert, sikeres ügynökségeknél van szerződése. Mer beszélni a „lentekről” is, fiatal kora dacára bölcsnek és tudatosnak mondható, olyan, akitől sokat lehet tőle tanulni nemcsak a fiataloknak, de bárkinek.

Weiler Péter (Nyáry Luca helyett vette át a díjat, és a Díjalapító, Csermely Ákos

Gratulálunk a győzteseknek, de egyben a shortlistre került szakembereknek is. Minden közreműködőnek köszönjük, hogy szavazatával hozzájárult a Példakép díj sikeres lebonyolításához.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Ganzler Orsolya

Kommunikációs tanácsadó és PR szakember, aki a média oldalát is jól ismeri. 14 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott magyarországi kommunikációs ügynökségeknél dolgozott olyan …