
A legnagyobb közösségi oldal évek óta dolgozik azon, hogy saját tartalmak – sorozatok, közvetítések, életmód műsorok – gyártásával növelje az oldalon töltött időt és tartsa meg a felhasználóit, és ezen törekvésük részeként bejelentették, hogy az ABC, a CNN, a Fox News és más szolgáltatók közreműködésével közösen híradót indítanak az egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető Watch videoszolgáltatáson keresztül.
Ahogy a marketingmorzsak.hu írja, a műsor költségeit a Facebook állja, cserébe viszont a híradó csak a szolgáltatáson belül lesz megtekinthető. A saját hírműsor indítása ugyanakkor nemcsak azt a célt szolgálja, hogy egyre több exkluzív tartalom legyen elérhető a közösségi oldalon, de a Facebook ezzel a lépéssel az utóbbi hónapokban megtépázott hírnevét is igyekszik kicsit gatyába rázni, hiszen a felhasználók bizalma igencsak megcsappant a legutóbbi adatkezelési botrány, az álhírek terjedése, és a választási kampányok során felmerült manipulációk miatt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!