Hány lépés kell a szerelemhez a közösségi médiában?

A Pixmania nevű brit elektronikai cég új tanulmánya szerint a közösségi médiának köszönhetően az emberek gyorsabban találnak maguknak párt, mint valaha és azt is megtudhatjuk, mennyi digitális információ kell a szerelembeeséshez.

Nemcsak arra léteznek új módszerek, hogyan lehet udvarolni valakinek – vagy éppen kémkedni valaki után Facebookon –, de sokban változott az is, milyen gyorsan lesz valaki szerelmes a másik félbe. Röviden szólva, a dolgok kissé felgyorsultak – írja a Fastcocreate.com.

3017434-poster-p-it-takes-224-tweets-70-facebook-messages-and-30-phone-calls-for-a-couple-to-fall-in-love

A párban élő, 55 évnél idősebb emberek úgy nyilatkoztak a kutatás során, hogy átlagosan több, mint két és fél hónap kellett ahhoz, hogy „párként” tekintsenek magukra. A millenniumi generáció ennél gyorsabb már, ugyanis náluk átlag 24 napnak kell eltelnie, míg „barátnő” és „barát” lesznek. Ami az igazi különbséget jelenti itt az az, hogy a klasszikus udvarlás korábban szemtől szemben együtt töltött időt és telefonhívásokat takart, amelyek azonban idővel a távolság prizmáján keresztül feloldódtak.

A fiatalabb pároknak már lehetőségük van az állandó kapcsolattartásra, a tanulmány szerint összesen 224 tweet, 163 SMS, 70 Facebook üzenet, 37 email és mindösszesen csak 30 telefonhívás szükséges nekik ahhoz, hogy szerelmesek legyenek egymásba. Ez elég sok lehet néhány hétbe sűrítve, de nem akkor, ha szüntelenül jelen vagy a közösségi médiában.

3017434-inline-i-1-social-interactions-to-fall-in-love

Természetesen, ha a rideg és személytelen kommunikáció szabályai szerint játszol, ennek te is lehetsz a fogadó végén. A tanulmány kiderítette, hogy a résztvevők 27 százaléka szerint tökéletesen elfogadható SMS-ben szakítani valakivel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Forgács Mariann

2010 óta csapatával az egyik első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos …