A sztárok ügynökei tudják a titkát, mitől függ az insta-népszerűség

A sztárok ügynökei tudják a titkát, mitől függ az insta-népszerűség
Az Egyesült Államok területén tulajdonképpen egy cég uralja az instagramos ajándékosztás piacát, és minden olyan márka őket keresi meg, akik viszonylag gyorsan szeretnének sikereket elérni ezzel a módszerrel.

Minden márka és influenszer organikus növekedést szeretne látni, de ez egyre nehezebb. Nem csak azért, mert ők rontanak el valamit, vagy nem elég jó a tartalmuk, hanem mert egyszerűen az algoritmusok nem engedik, hogy mindenfajta költés nélkül nagyot növekedjen a követőbázis. Ezért valamilyen nagyon kreatív és újszerű hozzáállásra van szükség - írja a Marketingmorzsák.

Jelenleg az egyik legkedveltebb formája az ajándékozás, amikor egy vagy több követőnek ígérnek ajándékot azok közül, akik megfelelnek bizonyos kritériumoknak, például a megfelelő hashtaet használják, kommentelnek egy posztot, vagy felhívják rá az ismerőseik figyelmét. Ha jól csinálják, akkor nagyon gyorsan lehet nagyon sok követőjük. A HighKey nevű amerikai cég pedig arra specializádott, hogy ezek az akciók minél jobbak legyenek.

 

A teljes cikk itt olvasható...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!