Az új hirdetési egységek azt jelentik, hogy az emberek közvetlenül az adott hirdetésből vásárolnának termékeket ahelyett, hogy átkattintanának a kereskedő oldalára és ott fejeznék be a tranzakciót – magyarázza a The Next Web.
Az új funkció a cég Popshop platformjának része, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy gyorsan létrehozzanak egy terméket saját Popshop-jukban, majd közvetlenül megosszák azt hírfolyamon belüli boltként vagy promotálják a következő platformokon keresztül: Facebook, Right Media (Yahoo) vagy Google Display Network (GDN).
A cég azt mondja, hogy a hirdetéseket automatikusan a releváns közönségre targetálják majd a kiválasztott hálózatokban és vásárlási lehetőségeket fognak tartalmazni, hogy a hirdetést megtekintők megvehessék a terméket közvetlenül onnan. A Getonic úgy fogalmazott, hogy az új hirdetési egységbe beletervezték a weben ismert impulzus vásárlás néhány élményét is.
A jelenlegi helyzet szerint a felhasználókat, akik rákattintanak egy elemre, még mindig a PayPal felületére vezetik, de a következő „két-három hétben” befejezik a fejlesztést és a vásárlás valóban megoldható lesz magában a hirdetésben – nyilatkozta a Getonic CEO-ja, Adi Eyal a The Next Web oldalának.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!