
Az üzletek mindig keresik a módot, hogy kiemelkedhessenek a tömegből. Nem könnyű dolog, de a borítóképed segítségével komoly előnyre tehetsz szert! – írja a Business2Community.
Az elköteleződés mértékének növelésére egy nagyszerű módszer a borítókép változtatása. A Hubspot felmérése arról számolt be, hogy a vizsgált időszakban a fotók 53 százalékkal több lájkot gyűjtöttek, mint a Facebook oldalak átlagos posztjai. Ezen kívül a képek 104 százalékkal több hozzászólást is kaptak.
Ha gyakrabban cseréled a borítóképedet, az üzleted:
- megtalálható és látható lesz a hírfolyamban,
- kiemelhet aktuális ajánlatokat,
- kurrens hírek segítségével „oktathatja” a rajongókat,
- friss és aktív maradhat, valamint fenntarthatja az oldal iránti érdeklődést.
Itt az idő a tömeg felé emelkedni és az előnyödre fordítani ezt a változást!
8 ötlet a Facebook rajongói oldalad borítóképéhez
- Mutasd meg a márkádat és a különböző fontos termékeidet minden második héten!
- Használj „call-to-action” üzenetet és vezess nyilakat a borítóképedről az email feliratkozási fülhöz!
- Emeld ki a következő eseményed információit a borítóképen!
- Hozz létre egy „call-to-action” oldalt, ahol letölthető egy ingyenes e-könyv vagy más forrás!
- Tedd emberivé a márkádat azzal, hogy megmutatod a csapattársaidat a borítóképeden!
- Vezesd a rajongóidat az e-kereskedelemre fókuszáló tabra termékajánlatok kiemelésével!
- Készíts tematikus borítóképet, amely illik az évszakhoz vagy az ünnephez!
- Mutass meg egy elégedett vevői visszajelzést!
Most Te jössz! Milyen kreatív borítóképeket láttál vagy használtál már?
Ha segítségre van szükséged egy jó borítókép készítéséhez, töltsd le a TabSite PowerPoint anyagát! Még több részletért olvassátok el a TabSite blog bejegyzését, amely az elsők között számolt be a 20 százalékos szabály változásáról!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!