
Érdd el őket!
Tudtad, hogy az internetet használó felnőttek 15 százaléka jelen van Pinteresten? - teszi fel a kérdést a Business2Community. El kell érned ezt a fontos és egyre növekvő közösséget! A Pinterestnek nagyszerű keresési funkciója van, hát miért nem használod? Nézd át a pineket a saját ágazatodban! Valószínűleg olyan felhasználókat találsz majd, akik potenciális „márka szóvivők”. Esetleg belefutsz olyan kérdésekbe és kommentekbe ezeknél a pineknél, amelyekre tudsz választ adni. A Pinterest egyben a kommunikációról is szól, ezért győződj meg róla, hogy kihasználod ezt a lehetőséget is!
Bővítsd a profilodat és a pinjeidet!
Ez talán úgy tűnik, mint amit nem kell magyarázni, pedig sok márka nem használja ki azokat az új Pinterest eszközöket, amely segít abban, hogy megtalálják a pinjeidet és a tábláidat a platformon. Például használhatsz hosszabb leírásokat, linkeket az oldaladhoz és még sok mást az új, kibővített pin formátumokban (mindez az oldalról érkező hivatkozási forgalommal pedig segíti majd a konverziós rátákat is).
Tedd egyszerűvé a tartalommegosztást!
Használd a „Pin it” gombot a weboldaladon, különösen azokon az aloldalakon, ahol sok a vizuális tartalom! Így könnyebbé teszed a felhasználók számára a tartalom megosztását. Ösztönözd a követőidet és rajongóidat más közösségi csatornákon is arra, hogy pineljék a tartalmadat és intézd úgy, hogy néhány táblád „együttműködjön” és egymás pinjeit megoszthassák! Ez sok felhasználó által generált tartalmat hoz majd a márkádnak és az elköteleződési számokat is felpörgeti.
Ez tehát három egyszerű dolog, amelyek használatával biztos lehetsz abban, hogy a márkád számára lehető legjobb módon használod a Pinterestet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!