5 módszer, hogy forgalmat generálj Instagramról

5 módszer, hogy forgalmat generálj Instagramról
Jó oka van annak, hogy még nem láttál olyan posztot, amelyben leírják, hogyan használható az Instagram weboldal forgalom növelésére, ez pedig a következő: általánosságban véve, az Instagram inkább a márka láthatóságának fejlesztéséről és a közösség felépítéséről szól, mint arról, hogy forgalmat hajtanál vele a weboldaladra. Ez persze lehet egy mellékhatás, de pusztán erre használni az Instagramot, katasztrofális ötlet.

Ha csak arra fókuszálsz, hogy eljuttasd az embereket az oldaladra, hosszú távon sérülni fog a megbízhatóságod és ez pedig egyszerűen nem éri meg. Ugyanakkor vannak kulcsfontosságú tényezők, amelyek növelhetik az esélyeidet arra, hogy az Instagramon történő interakciók megnövekedett weboldal forgalomhoz és elköteleződéshez vezessenek. Következzen most 5 tipp ehhez a Kimgarst.com jóvoltából:

5-ways-to-get-traffic-from-instagram

1. Add hozzá az URL címedet a profilodhoz!

Amikor az új vagy potenciális követőid látni akarják, ki is vagy te, az első hely, ahol utánad néznek, az az Instagram profilod. Ez azt jelenti, hogy a profilod az elsődleges szekció a weboldalad vagy a blogod URL címének. A 150 karakteres bemutatkozás nem sok helyet hagy a kreativitásnak, de a honlapod URL-jének megadása legyen a prioritásod. Emellett jó stratégia röviden elmondani, ki vagy te, mivel foglalkozol és miben különbözöl másoktól.

2. Használd az URL-ed rövidített verzióját, amikor kommentelsz!

Bár az Instagram hozzászólásokban a linkek nem élnek, aktiválódni fognak, amikor megosztod ugyanazt a fotót Facebookon és Twitteren. Ez segíthet további elköteleződést és forgalmat hajtani. Csak ne felejtsd el, hogy lényegre törőek és relevánsak maradjanak a kommentjeid (azaz semmi spam)!

2. Tegyél vízjelet a képeidre!

Sosem tudhatod, melyik képed lesz népszerű. Jelöld meg mindet vízjellel, ami lehet a céged neve és URL címe. Nem tudod, hogyan teheted ezt meg? Ott van például az iWatermark alkalmazás, amely segíthet. Ám találsz applikációt iPhone-ra, iPad-re és Androidra is.

4. Emeld ki a népszerű posztokat vagy összeállításokat!

A kép alapú megosztás szükségképpen azt jelenti, hogy néha ki kell lépned a megszokott gondolkodási sémából. Míg Facebookon és Twitteren könnyű megosztani egy blog posztot és forgalmat generálni az oldaladra, Instagramon egy kicsit kreatívnak kell lenned ez ügyben. Próbáld hetente összeállítani a kedvenc posztjaidat vagy termékeidet az oldaladról (és persze készíts egy nagyszerű képet hozzá), és az Instagram követőid talán érdeklődni fognak irántuk annyira, hogy ellátogassanak hozzád.

5. Használj árcímkét a termékfotóidon!

Ne félj árcímkéket használni az összes termékfotódon! Nincs ok elrejteni a tényt, hogy egy e-kereskedelmi oldal vagy sőt, az árcímkével ellátott termékek felvételei általában több átkattintást érnek el Pinteresten, mint azok, amelyek nélkülözik azokat. Instagramon épp így működhet. Ha valakit érdekel egy terméked, nem akarja „levadászni” az árát.

Fontos, hogy emlékezz annak okaira, miért használod az Instagramot: a márka láthatóságának építéséhez és, hogy még autentikusabb, személyesebb érzelmeket társíts az üzletedhez. Ugyanakkor pedig arról is meg akarsz bizonyosodni, hogy azok az Instagram társaid, akik kapcsolatba akarnak lépni veled, könnyen meg is tehetik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Forgács Mariann

2010 óta csapatával az egyik első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos …