3 Pinterest tipp a márkáknak

3 Pinterest tipp a márkáknak
Valószínűleg hallottad már ezt a statisztikát: a Pinterest nagyobb hivatkozási forgalmat generál a weboldalakra, mint bármely másik közösség hálózat. Amiről viszont nem sokat beszélnek az az, hogyan tudod ezt kihasználni. Persze, egyszerűen „beszállhatsz” és pinelheted a vonzó tartalmakat, de az egyszerű megosztásnál sokkal többet tehetsz. Itt van most három nagyszerű módszer arra, hogy a márkád az élbolyba kerüljön és a fogyasztók szeme elé.

Érdd el őket!

Tudtad, hogy az internetet használó felnőttek 15 százaléka jelen van Pinteresten? - teszi fel a kérdést a Business2Community. El kell érned ezt a fontos és egyre növekvő közösséget! A Pinterestnek nagyszerű keresési funkciója van, hát miért nem használod? Nézd át a pineket a saját ágazatodban! Valószínűleg olyan felhasználókat találsz majd, akik potenciális „márka szóvivők”. Esetleg belefutsz olyan kérdésekbe és kommentekbe ezeknél a pineknél, amelyekre tudsz választ adni. A Pinterest egyben a kommunikációról is szól, ezért győződj meg róla, hogy kihasználod ezt a lehetőséget is!

newpin7

Bővítsd a profilodat és a pinjeidet!

Ez talán úgy tűnik, mint amit nem kell magyarázni, pedig sok márka nem használja ki azokat az új Pinterest eszközöket, amely segít abban, hogy megtalálják a pinjeidet és a tábláidat a platformon. Például használhatsz hosszabb leírásokat, linkeket az oldaladhoz és még sok mást az új, kibővített pin formátumokban (mindez az oldalról érkező hivatkozási forgalommal pedig segíti majd a konverziós rátákat is).

newpin5

Tedd egyszerűvé a tartalommegosztást!

Használd a „Pin it” gombot a weboldaladon, különösen azokon az aloldalakon, ahol sok a vizuális tartalom! Így könnyebbé teszed a felhasználók számára a tartalom megosztását. Ösztönözd a követőidet és rajongóidat más közösségi csatornákon is arra, hogy pineljék a tartalmadat és intézd úgy, hogy néhány táblád „együttműködjön” és egymás pinjeit megoszthassák! Ez sok felhasználó által generált tartalmat hoz majd a márkádnak és az elköteleződési számokat is felpörgeti.

Ez tehát három egyszerű dolog, amelyek használatával biztos lehetsz abban, hogy a márkád számára lehető legjobb módon használod a Pinterestet.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Forgács Mariann

2010 óta csapatával az egyik első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos …