Krancz Balázs

Krancz Balázs

Krancz Balázs

atmedia

Bemutatkozás

2016 márciusától vagyok tagja az Atmedia csapatának. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a magyar médiapiac egyik legnagyobb multimédia értékesítő vállalatánál tölthetek be fontos pozíciót.

Médiaszakmai karrierem 1997-ben kezdtem a DMB&B Reklámügynökségnél média asszisztensként. Négy évet töltöttem el itt, és olyan hirdetők márkáinak végeztem a stratégiai médiatervezését, mint a Procter & Gamble, Master Foods, Roche, Freudenberg vagy a Trigránit Zrt.

2001-től kezdődött egy izgalmas, sokszínű időszak szakmai életemben, mégpedig a TV2-nél. Pontosan 15 évet dolgoztam a Csatorna szolgálatában, végig non-szpot területen. Kezdetben kutatási és sales support menedzserként támogattam a New Media divízió, majd a tévé szponzoráció értékesítési munkáját; ezt követően a TV2 kereskedelmi márkájának, az integrált hirdetői megoldásokat fejlesző és kínáló Brand Care csoportnak lettem tagja, majd a vezetője. Ezen a területen sajátítottam el azt a széleskörű látásmódot - az értékesítés, a médiavállalt különböző területei, a műsorgyártók és a hirdető partnerek, illetve a médiaügynökségek igényeit, érdekeit megismerni, megérteni és figyelembe venni – ami azóta is jellemzi a munkámat.
Az eltelt évek során egyre inkább részese lettem a non-szpot értékesítésnek, amit a távozásomkor vezetői szinten végeztem. Fejlesztettünk újszerű megjelenési formákat, stratégiai partnerséget kötöttünk több hirdetőnkkel és számtalan komplex, non-szpot projektet hívtunk életre.

Az Atmedia immár hatodik éve hasznosnak ítéli a munkámat és lehetőséget biztosít, hogy a non-spot terület szakmai irányításával, az értékesítés támogatásával, a lehetőségeinkhez mérten, minden hirdetői igényt kielégítsünk.

Krancz Balázs kapcsolódó cikkei

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések