Mérő Ádám

Mérő Ádám

Mérő Ádám

Coca-Cola

Bemutatkozás

2021 áprilisában európai szintű Consumer & Shopper Connection Director pozícióba léptettek elő a The Coca-Cola Company központi csapatában. 2017 februárjában csatlakoztam a Coca-Cola csapatához magyar, cseh és szlovák Connection & Media Manager - ként; 2019 októberétől voltam a cég közép-európai régióért felelős Connection és Médiamenedzsere, mostani pozícióm pedig már igazgatói szintű és a teljes európai régióra kiterjed. Az összevont két korábbi régió – 41 országot magába foglalva – operációs egységének kommunikációs tervezését egy 12 fős, központi csapat képviseli, melynek igazgatójaként dolgozom jelenleg is.

Betöltött pozíciók: MRSZ alelnök, MMSZ Elnökségi Tag, IAB Elnökségi Tag

Díjak: 3. és 4. hely a TOP50 Marketing rangsorban

Állandó EFFIE és Arany Penge Zsűri

A Megbízói és Ügynökségi Fairplay Book társalkotója

Mérő Ádám kapcsolódó cikkei

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
A fogyasztó dönt, hol hirdetünk!

A fogyasztó dönt, hol hirdetünk!

A covid-19-re ás a nyomában kibontakozó új fogyasztói szokásokra a Coca-Cola is markánsan reagált. Interjú Mérő Ádám connection managerrel.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.