Mérő Ádám

Mérő Ádám

Mérő Ádám

Coca-Cola

Bemutatkozás

Az egyetem befejezése, illetve egy hollandiai IBS ösztöndíj után 2002 – ben csatlakoztam a Mindshare csapatához Média Asszisztens pozícióban. 2003 – ban, a szintén a cégcsoporthoz tartozó, Media Insight médiaügynökséghez kerültem Médiatervező / Vásárló, majd 2005 – től Szenior Média Tervező munkakörben. 2008 elején visszatértem a Mindshare – be mint Csoportvezető. Az ügynökség strukturális átalakítását követően 2009 – től az Ügyfélkapcsolati Divízión belül Igazgató pozícióban dolgoztam tovább, majd 2014 szeptemberétől, az Offline Tervezői Csapat vezetőjeként, Exchange Director – i munkakörben tevékenykedem.
2016 januárjától Business Unit Director – ként az Unilever magyarországi média csapatának vezetését is átvettem.

Legnagyobb ügyfeleim (voltak) Ford, Volvo, Mondelez, Richter Gedeon, Friesland.

Szakmai díjaim: Arany Penge 2008 – közterületi reklámkategória, Purple Heads 2008 – legkreatívabb közterületi hirdetés
Ringier Legjobb Kreatív Sajtóhirdetés 2009, EFFIE 2011 – Shortlist, EFFIE 2012 – Ezüst és Bronz EFFIE, EFFIE 2013 – Arany és Ezüst EFFIE

Hobbik: bor, (WSET alap – és középfokú bortanfolyami végzettség), futás, történelem

Mérő Ádám kapcsolódó cikkei

A fogyasztó dönt, hol hirdetünk!

A fogyasztó dönt, hol hirdetünk!

A covid-19-re ás a nyomában kibontakozó új fogyasztói szokásokra a Coca-Cola is markánsan reagált. Interjú Mérő Ádám connection managerrel.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.