Lévai Richárd

Lévai Richárd

Lévai Richárd

RG Stúdió

Bemutatkozás

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. Az idén 17 éves RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki.

Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor.

Lévai Richárd kapcsolódó cikkei

Internet of Things: a következő nagy dobás a marketingben

Internet of Things: a következő nagy dobás a marketingben

Az okostelefonok elterjedése drasztikusan formálta át nagyjából mindenkinek az életét. De volt egy olyan hatása, amivel sokan talán még a mai napig sincsenek 100%-ig tisztában. Ez pedig a marketing átalakulása az új megoldásoknak köszönhetően.
A nagy videó háború

A nagy videó háború

Az online videók piacát ma a Google tulajdonában levő YouTube uralja. Ezzel kapcsolatban nincs is sok kérdés, azonban ha a tendenciákat nézzük, érdekes változásokat láthatunk.
Nézettségmérés és az automatikus rendszerek összekapcsolása

Nézettségmérés és az automatikus rendszerek összekapcsolása

Néhány évvel ezelőtt egy műsorban kutatók és marketinges szakemberek arról beszélgettek, hogy a televíziós és rádiós nézési illetve hallgatottsági adatoknál mennyire pontosak vagy inkább pontatlanok a jelenlegi megoldások. Hiszen se az önbevallás, se a dobozos mérés nem elég jó.
Élet a Facebook-on túl? Merre járnak a fiatalok?

Élet a Facebook-on túl? Merre járnak a fiatalok?

A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebbena közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció. De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Okostelefon - okoskonverzió

Okostelefon - okoskonverzió

A konverziókövetés látszólag egyszerű: az ember meglát egy online hirdetést, rákattint, megérkezik a webáruházba, aztán vásárol. A konverziókövető eszköz pedig húz egy strigulát, és mindenki örül. Papíron (illetve a képernyőn) ez tényleg ilyen szép, azonban több helyen is gond van ezzel az egyszerűnek tűnő folyamattal.
Amikor az érintéseink is nyomot hagynak

Amikor az érintéseink is nyomot hagynak

Milyen weboldalakat néztünk meg, merre jártunk, mit lájkoltunk, mire kerestünk, ezeket ma már mind követik, tárolják, analizálják a cégek, többek között azért, hogy egyre jobban ismerjenek minket és egyre jobb reklámokat mutassanak nekünk. Mi jön még?
Ki győzi le a Facebookot?

Ki győzi le a Facebookot?

Szinte minden héten felmerül a kérdés, hogy mi jön a Facebook után, melyik lesz az a közösségi platform, amelyik egyszer csak legyőzi Mark Zuckerberg üdvöskéjét.
Google + a csöndes gyilkos?

Google + a csöndes gyilkos?

Néhány éve, amikor az iPhone volt az okostelefon piac királya, minden egyes konkurens gyártó újonnan megjelenő telefonját iPhone gyilkosként aposztrofálta a sajtó.
Távozóban a Facebookról a Z generáció?

Távozóban a Facebookról a Z generáció?

A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebben a közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció. De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Facebook hirdetések tévé reklám helyett?

″... a tévé reklám helyett?″

Hatékonyak az online hirdetések, de ha gyorsan akarunk nagy tömeget elérni, akkor még mindig a tévé reklám az igazi… Gyakran halljuk ezt az érvet...