2020. december 15. 04:01Lévai RichárdSzánj az olvasásra 4 percet!
A marketingesek nagy része eddig nem foglalkozott a 3rd party cookie-k, a külső sütik támogatásának megszűnésével. Lévai Richárd, Liftup alapítója, közösségi marketing specialista cikkében levezeti, hogy miért tévednek nagyot.
Marketing
2016. február 23. 10:15Lévai RichárdSzánj az olvasásra 3 percet!
Az okostelefonok elterjedése drasztikusan formálta át nagyjából mindenkinek az életét. De volt egy olyan hatása, amivel sokan talán még a mai napig sincsenek 100%-ig tisztában. Ez pedig a marketing átalakulása az új megoldásoknak köszönhetően.
Marketing
2014. december 01. 10:10Lévai RichárdSzánj az olvasásra 3 percet!
Az online videók piacát ma a Google tulajdonában levő YouTube uralja. Ezzel kapcsolatban nincs is sok kérdés, azonban ha a tendenciákat nézzük, érdekes változásokat láthatunk.
Média
2014. augusztus 05. 06:35Lévai RichárdSzánj az olvasásra 3 percet!
Néhány évvel ezelőtt egy műsorban kutatók és marketinges szakemberek arról beszélgettek, hogy a televíziós és rádiós nézési illetve hallgatottsági adatoknál mennyire pontosak vagy inkább pontatlanok a jelenlegi megoldások. Hiszen se az önbevallás, se a dobozos mérés nem elég jó.
Marketing
2014. január 27. 08:30Lévai RichárdSzánj az olvasásra 5 percet!
A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebbena közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció.
De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Kultúra
2014. január 08. 09:50Lévai RichárdSzánj az olvasásra 2 percet!
A konverziókövetés látszólag egyszerű: az ember meglát egy online hirdetést, rákattint, megérkezik a webáruházba, aztán vásárol. A konverziókövető eszköz pedig húz egy strigulát, és mindenki örül. Papíron (illetve a képernyőn) ez tényleg ilyen szép, azonban több helyen is gond van ezzel az egyszerűnek tűnő folyamattal.
E-volution
2020. július 23. 04:10Lévai RichárdSzánj az olvasásra 4 percet!
Bonyolult helyzet, ahol találkozik a politikai és a gazdasági érdek. Meg az egyszerű felhasználók és a marketingesek érdeke is. Lévai Richárd cikke.
Kultúra
2016. február 20. 15:00Lévai RichárdSzánj az olvasásra 2 percet!
Milyen weboldalakat néztünk meg, merre jártunk, mit lájkoltunk, mire kerestünk, ezeket ma már mind követik, tárolják, analizálják a cégek, többek között azért, hogy egyre jobban ismerjenek minket és egyre jobb reklámokat mutassanak nekünk. Mi jön még?
Marketing
2014. augusztus 06. 10:26Lévai RichárdSzánj az olvasásra 3 percet!
Szinte minden héten felmerül a kérdés, hogy mi jön a Facebook után, melyik lesz az a közösségi platform, amelyik egyszer csak legyőzi Mark Zuckerberg üdvöskéjét.
Kultúra
2014. február 28. 10:50Lévai RichárdSzánj az olvasásra 2 percet!
Néhány éve, amikor az iPhone volt az okostelefon piac királya, minden egyes konkurens gyártó újonnan megjelenő telefonját iPhone gyilkosként aposztrofálta a sajtó.
E-volution
2014. január 20. 10:44Lévai RichárdSzánj az olvasásra 2 percet!
A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebben a közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció. De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Kultúra
2013. július 08. 09:23Lévai RichárdSzánj az olvasásra 2 percet!
Hatékonyak az online hirdetések, de ha gyorsan akarunk nagy tömeget elérni, akkor még mindig a tévé reklám az igazi… Gyakran halljuk ezt az érvet...
Marketing
2020. december 15. 04:01Lévai Richárd
A marketingesek nagy része eddig nem foglalkozott a 3rd party cookie-k, a külső sütik támogatásának megszűnésével. Lévai Richárd, Liftup alapítója, közösségi marketing specialista cikkében levezeti, hogy miért tévednek nagyot.
Marketing
2020. július 23. 04:10Lévai Richárd
Bonyolult helyzet, ahol találkozik a politikai és a gazdasági érdek. Meg az egyszerű felhasználók és a marketingesek érdeke is. Lévai Richárd cikke.
Kultúra
2016. február 23. 10:15Lévai Richárd
Az okostelefonok elterjedése drasztikusan formálta át nagyjából mindenkinek az életét. De volt egy olyan hatása, amivel sokan talán még a mai napig sincsenek 100%-ig tisztában. Ez pedig a marketing átalakulása az új megoldásoknak köszönhetően.
Marketing
2016. február 20. 15:00Lévai Richárd
Milyen weboldalakat néztünk meg, merre jártunk, mit lájkoltunk, mire kerestünk, ezeket ma már mind követik, tárolják, analizálják a cégek, többek között azért, hogy egyre jobban ismerjenek minket és egyre jobb reklámokat mutassanak nekünk. Mi jön még?
Marketing
2014. december 01. 10:10Lévai Richárd
Az online videók piacát ma a Google tulajdonában levő YouTube uralja. Ezzel kapcsolatban nincs is sok kérdés, azonban ha a tendenciákat nézzük, érdekes változásokat láthatunk.
Média
2014. augusztus 06. 10:26Lévai Richárd
Szinte minden héten felmerül a kérdés, hogy mi jön a Facebook után, melyik lesz az a közösségi platform, amelyik egyszer csak legyőzi Mark Zuckerberg üdvöskéjét.
Kultúra
2014. augusztus 05. 06:35Lévai Richárd
Néhány évvel ezelőtt egy műsorban kutatók és marketinges szakemberek arról beszélgettek, hogy a televíziós és rádiós nézési illetve hallgatottsági adatoknál mennyire pontosak vagy inkább pontatlanok a jelenlegi megoldások. Hiszen se az önbevallás, se a dobozos mérés nem elég jó.
Marketing
2014. február 28. 10:50Lévai Richárd
Néhány éve, amikor az iPhone volt az okostelefon piac királya, minden egyes konkurens gyártó újonnan megjelenő telefonját iPhone gyilkosként aposztrofálta a sajtó.
E-volution
2014. január 27. 08:30Lévai Richárd
A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebbena közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció.
De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Kultúra
2014. január 20. 10:44Lévai Richárd
A magyar fiatalok sok időt töltenek el a Facebookon, bár a 30%-uk kevesebbet, mint korábban. Kedvenc időtöltésük ebben a közösségi hálózatban a kapcsolattartás, hiszen a chat és az üzenetküldés a két leggyakrabban használt funkció. De kérdés, hogy merre járnak a Facebookozó fiatalok a Facebookon kívül?
Kultúra
2014. január 08. 09:50Lévai Richárd
A konverziókövetés látszólag egyszerű: az ember meglát egy online hirdetést, rákattint, megérkezik a webáruházba, aztán vásárol. A konverziókövető eszköz pedig húz egy strigulát, és mindenki örül. Papíron (illetve a képernyőn) ez tényleg ilyen szép, azonban több helyen is gond van ezzel az egyszerűnek tűnő folyamattal.
E-volution
2013. július 08. 09:23Lévai Richárd
Hatékonyak az online hirdetések, de ha gyorsan akarunk nagy tömeget elérni, akkor még mindig a tévé reklám az igazi… Gyakran halljuk ezt az érvet...
Marketing