Kiss Ágota

Kiss Ágota

Kiss Ágota

ACG

Bemutatkozás

Szakmai pályafutását az Edelman New York-i irodájában kezdte, ahol ösztöndíjasként egy évet töltött, és többek között a Heineken, a Chevron és az American Lung Association márkákon dolgozva szerzett tapasztalatot. Hazatérve a Magyar Telekom social csapatához csatlakozott, ahol több díjnyertes kampánynak volt tevékeny részese. A Telekom után a Budapest 2024 Olimpiai és Paralimpiai Pályázat közösségi kommunikációjáért felelt, majd a Magyar Turisztikai Ügynökség digitális kommunikációs főosztályvezető-helyetteseként a magyar és nemzetközi közönséghez szóló közösségi kommunikációt és csapatot vezette. Ezt követően az ügynökségi oldalon próbálta ki magát, előbb az Uniomedia social media directoraként, majd a HD Group tartalomgyártási vezetőjeként. 2020 őszén visszatért az ügyféloldalra, a GRÁNIT Bank marketing osztályvezetőjeként.