
2021. április 17. 05:50Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Miként változik az online videópiac a streaming hatására?
Média

2021. április 05. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Kamera Hungária Online Műsorfesztivál címmel versenyt hirdetnek a Media-Digital Hungary konferenciasorozat szervezői. Az online média szereplőinek seregszemléjére április 12-28. között lehet jelentkezni olyan audiovizuális tartalmakkal, amelyek a pandémia éve alatt legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A komoly díjakat adó pályázatot kereskedők, szolgáltatók, egyéb gazdasági vállalkozások, egyéni alkotó vagy kreatív alkotócsoport tagja, újságíró, tartalomszolgáltató vagy ügynökség egyaránt benyújthat. Egyszóval bárki, aki az elmúlt egy évben a négy kategóriába eső audio, vagy audiovizuális tartalmat késztett.
A fesztiválra online módon, a június 1-7 között online felületeinken kerül sor.
A díjkiosztó 2021. június 7-én a Media-Digital Hungary Konferencián lesz.
Média

2021. február 03. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
Interjúk

2021. február 01. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
Az alábbi interjúban szó lesz többek között a multik és a média felelős magatartásáról is.
Interjúk

2018. április 21. 12:09Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Zájer Attila, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatója vallja: mind a mai napig ez a legolcsóbb, a leggyorsabban felépülő kommunikációs megoldás.
Interjúk

2021. március 20. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
A Média-Digital Hungary szervezői 2021. június 1. és június 8. között megrendezi a Kamera Hungária Online Műsorfesztivált. Szeretettel várunk minden egyéni, alkotót, alkotó csoportot, sajtómunkást, gyártócéget, kereskedőt, szolgáltatót, produkciós irodát, vállalati marketingest, reklámpiaci szakembert, hogy képviseltessék magukat a fesztiválon, nevezzék magyar nyelvű tartalmaikat az online audiovizuális tartalmak hazai szakmai versenyébe. Ismertető.
A díjkiosztó ünnepségre: június 7-én a Média-Digital Hungary Konferencián kerül sor.
Média

2021. március 07. 10:02Szánj az olvasásra 3 percet!
Tíz év kihagyás után újraindul a legendás Kamera Hungária Műsorfesztivál. Ezúttal a digitális tartalmaké a főszerep. Csermely Ákos, a fesztivál ötletgazdája és csapata az elmúlt egy év legjobb audio és audiovizuális tartalmait keresi az online térből.
Média

2021. február 28. 04:04Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Az ókorban is úgy érezték, hogy a fiatalabb generációk nem tisztelik a múltat, és merőben új hozzáállásuk átalakítja a társadalmakat. A hiedelmek a generációk közti különbségek kapcsán azóta is meg vannak. De a kérdés az, hogy tényleg olyan fontosak ezek a különbségek? Mitől és mennyire mások az egyes korcsoportok? És ez biztosan az egyik legfontosabb szempont, ha hatékonyan akarunk megszólítani embereket? A Reboot Hungary webináriumának február 25-ig beszélgetése ezeket a kérdéseket járta körbe.
Marketing

2021. február 19. 10:08Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A techóriások néhány szolgáltatásának akár átmeneti felfüggesztése is a feje tejére állíthatja cégek teljes marketing gépezetét. Csak az tud egy ilyen eseményre sikerrel felkészülni, aki időben kiépítette saját adataira épülő digitális hirdetési folyamatait.
Média

2021. február 07. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
Azt gondolom, hogy korszakhatár közelségébe érkeztünk, a rendkívüli körülmények is adottak ahhoz, hogy valami új következzen, hogy a fiatalok a társadalom alakítóiként, új status quo megteremtőiként lépjenek a színre - állítja Székely Levente.
Interjúk

2021. január 25. 04:02Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.
Interjúk

2021. január 13. 09:12Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Interjúk

2021. január 08. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Átfogó interjú Szigetvári Józseffel, a szállás.hu alapító ügyvezetőjével.
Interjúk

2020. december 24. 04:10Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
Interjúk

2020. december 11. 05:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
Interjúk

2020. december 06. 12:10Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?
Marketing

2020. november 20. 05:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
Interjúk

2020. október 28. 06:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
„Azt gondolom, hogy korszakhatár közelségébe érkeztünk, a rendkívüli körülmények is adottak ahhoz, hogy valami új következzen.”
Interjúk

2020. október 12. 09:33Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 5 percet!
A minőségi médiatartalom, de hosszú távon a teljes tartalompiac is (vég-)veszélyben van, új idők jönnek - vagy talán már itt is vannak - amikhez a hazai médiapiacnak is alkalmazkodnia kell. Csermely Ákos előszava az október 15-i Reboot Hungaryhoz.
Média

2020. szeptember 14. 11:25Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Tisztelt olvasó, az alábbi cikk a szeptember 17-én megrendezésre kerülő webinárium tartalmi ismertetője.
Média

2020. május 14. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Interjúk

2020. április 28. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Sokat lehet és kell tanulni, tapasztalni, de minden produkció új kockázattal jár, anyagi értelemben is. Interjú Kapitány-Diószegi Judit producerrel.
Interjúk

2020. január 29. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Tudás, tapasztalat, kapcsolatrendszer, vezetői mindset.
Interjúk

2019. október 25. 10:10Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Pozitív jelentéstartalmú fogalom. Stratégiai és taktikai eszköznek is kiváló, de mindenekelőtt személyes márkánkat építhetjük vele, ráadásul fejlesztése lelki gondjainkra is kiváló gyógyír lehet. A Karizma című könyv ajánlója.
E-volution

2018. november 07. 15:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Miért ne adhatnánk többet a puszta szlogeneknél, miért ne láthatnánk el szellemiséggel, humorral, fordulatos mondatokkal, történetekkel?
Marketing

2018. február 19. 12:20Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Beszélgetés Zájer Attilával, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Média

2018. január 09. 07:28Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket.
Interjúk

2017. december 27. 18:30Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk

2017. december 04. 21:17Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 16 percet!
Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Interjúk

2017. november 30. 21:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
A számok és a tények már igazolják a mobil erejét. A piac (talán) most kezdi komolyan venni. Interjú Gerentsér Imrével, a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatójával.
Interjúk

2017. szeptember 12. 18:18Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
A digitalizáció óriási lehetőségeket nyújthat számunkra, de van egy nagyon jó vagy nagyon rossz – attól függően, ki hogyan kezeli – tulajdonsága: gyorsítja az időt, rettenetes iramot diktál mindenkinek, és senkit nem hagy ülni a babérjain.
Internet Hungary

2017. augusztus 02. 08:28Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Interjúk

2017. május 03. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Interjúk

2017. március 30. 10:18Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 14 percet!
Nem egy-egy terméket kell indítani, hanem komplex és egymásra épülő márkastratégiákkal kell dolgozni - fogalmazott a digitalhungary.hu-nak a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatója. Nagyinterjúnkban szó esik a híraggregátor oldalakról, a bulvárról, de a programmatic-ról is.
Interjúk

2017. február 16. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
Ha kivesszük a Google-t és a, Facebook-ot, akkor a magyarországi digitális bevételek nem fejlődtek olyan nagy arányban, mint amennyire a Google és Facebook fejlődött – mondja a CM Sales digitális vezetője, aki szerint a mobilfelületek egyre értékesebbek.
Interjúk

2017. február 03. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 14 percet!
A 15-24 éveseket a legjobban a Youtube platformon keresztül lehet megszólítani. De a legnagyobb Youtube kreátorok közt már valójában ott vannak a nagy televíziós társaságok – mutat rá Lengyel András, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A cég ügyvezető-helyettese, Guttengéber Csaba szerint éppen ezért külön kell választani a műsorterjesztést, annak új platformra helyezését és a pénzkeresést - a kettő ugyanis nagyon elválik. A szakemberekkel várakozásaikról, terveikről és a legfrissebb piaci trendekről beszélgettünk.
Evolution

2017. január 27. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Interjúk

2017. január 13. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
E-volution

2017. január 12. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
Interjúk

2016. december 16. 06:12Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
A kamera tengelye körül mindenirányú térélmény. Tuza Norbert író, rendező és kreatív csapata az InkPanther Productions a napokban készült el az Actimel nagyszabású karácsonyi kampányának 360 fokos reklámfilmjével.
Média

2016. szeptember 26. 11:31Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk

2015. november 11. 13:41Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Első alkalommal november 12-én, csütörtökön jelenik meg a K&K, a kis- és középvállalkozások magazinja. Az 5000 példányban, kéthavonta piacra kerülő üzleti magazin alapítói, Knapcsek Katalin és Nyomárkay Kázmér közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a média, illetve az üzleti magazinok piacán.
Média

2014. február 13. 10:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 3 percet!
Új és már jól működő teljesítményalapú hirdetési eszközök (performance based) bemutatására ír ki pályázatot az IAB és a Digitalhungary.hu. A legjobbak igen értékes standhelyet, bemutatkozási lehetőséget nyernek a március 12-ei és 13-ai Evolution 2014 és Mobile Hungary 2014 konferenciákon, illetve a Digitalhungary.hu oldalon is publikációs lehetőséget kapnak. Sőt, az öt nyertesből három majd a május 13-14-i siófoki Hungary konferencián is bemutatkozhat, emellett a rendezvényekre két-két belépőt is nyernek.
Marketing

2021. április 17. 05:50Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Miként változik az online videópiac a streaming hatására?
Interjúk

2021. április 02. 04:04Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
Marketing

2021. február 02. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
Interjúk

2019. november 28. 14:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 7 percet!
Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
E-kereskedelem

2021. március 21. 04:04Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Még a sci-fi-k világban sem igen tűnik fel olyan jövőkép, amelyben a személyes emberi kapcsolatokat teljesen kiválthatja az online kommunikáció – a koronavírus azonban a legvadabb írói képzelőerőn is túltett. Ma már a vállalati képzések, állásinterjúk, kiállítások és konferenciák is online zajlanak. A kérdés az, hogy meddig – örökre, vagy csak a pandémia végéig?
Média

2021. március 17. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat?
27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
Média

2021. március 07. 04:04Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.
Média

2021. február 22. 09:42Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Mikor és melyik a nyerőbb stratégia? A február 25-i Reboot Hungary ismertetője.
Marketing

2021. február 12. 10:58Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Média

2021. február 05. 11:28Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 5 percet!
A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Média

2021. január 15. 08:22Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
Interjúk

2021. január 12. 04:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Guttengéber Csabával az atmedia ügyvezetőjével beszélgettünk a médiapiacról, a vírusválság pozitív és negatív hatásairól és a felelős piacépítésről.
Interjúk

2020. december 29. 06:06Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
A fiatalok világa és a generáció közötti kapcsolat elképesztően bonyolult, miközben megváltoztak a lázadás színterei és a korábbiaknál a bizalom is új
Interjúk

2020. december 22. 04:03Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Interjúk

2020. december 09. 05:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Interjúk

2020. november 30. 11:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 5 percet!
A pénzügyi kultúra fejlesztésének igénye, a bankok és pénzintézetek harca a globálisokkal és a kis „Rugalmasokkal″, az egyre élesedő verseny az egyre inkább élményéhes ügyfelekért... aki itt lemaradt, talán végzetesen kimarad. Ajánló az e heti, december 3-i Reboot Hungary adásához.
E-volution

2020. november 16. 05:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Interjúk

2020. október 20. 05:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Pandémia, home office, munkavállalói elégedettség és lojalitás. Interjú Hidvégi Krisztinával, a New Land Media médiaigazgatójával.
Interjúk

2020. szeptember 15. 07:46Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 7 percet!
A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
Interjúk

2020. augusztus 14. 04:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Az alábbi szöveg az október 6-7-én megrendezésre kerülő Internet Hungary: Versenyre kényszerítve konferencia tartalmát hivatott mutatni, és éreztetni annak gondolatiságát.
Média

2020. május 05. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Interjúk

2020. április 16. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Kapitány Iván rendezőt, producert, operatőrt, a ContentLab&Factory vezető kreatív alkotóját Csermely Ákos kérdezte.
Interjúk

2020. január 16. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
Interjúk

2018. december 13. 11:40Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
A „Karizma” című könyv ajánlója.
Marketing

2018. április 26. 11:20Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 3 percet!
Az immár 23 éve szervezett Media Hungary konferencia idén is számos izgalmas témával várja a résztvevőket. A kétnapos szakmai eseményről ebben a cikkben szedtünk össze mindent, amit tudni érdemes.
Média

2018. február 19. 12:20Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 6 percet!
Beszélgetés Zájer Attilával, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Interjúk

2018. január 03. 07:23Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
„Elképzelhetőnek tartom, hogy az érzelmeket is lehet algoritmizálni.”
Interjúk

2017. december 06. 21:39Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 14 percet!
FMCG kereskedelem és az egyedi szolgáltatás, limitált és célzott marketing - Nagy Sándort, a G´Roby ügyvezetőjét kérdeztük.
Interjúk

2017. december 01. 08:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Kevés az olyan reklámügynökség, amelynek recepciója ne lenne tele fesztiválok és toplisták elismerő okleveleivel és trófeáival.
Interjúk

2017. november 08. 07:30Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 7 percet!
Egyértelműen szét kell választani, mi az, amit tényként és mi az, amit véleményként tárunk az olvasó elé. A tényeket pontosan, hitelesen kell leírnunk, ha véleményünk van, azt meg kell védenünk mindenkivel szemben – mondja Bognár Bálint, a 24. hu termékmenedzsere, aki – egyebek mellett – a fake news jelenségről is beszél interjúnkban.
Interjúk

2017. szeptember 07. 12:10Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Miért porlad a washingtoni Lincoln emlékmű? Hogyan lehet 20 millió motorcsónakot eladni? Miért várjuk el, hogy újszülött gyerekünk tíz másodperc alatt fussa a 100 métert? Mely cégek készültek fel a big data keltette dataklizmára? Válaszok a Sandy Váci-val készített interjúnkban és az Internet Hungary-n.
Interjúk

2017. augusztus 02. 08:28Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Media Hungary

2017. május 03. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 13 percet!
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Media Hungary

2017. március 10. 08:09Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
„Az érzelem viselkedésben, testtartásban is megnyilvánul. Egy idő után ezekből kikövetkeztethető, mit érez az ember legbelül. Elképzelhetőnek tartom, hogy az érzelmeket is lehet algoritmizálni” – véli Benkő Vilmos, a Speak Academy alapítója.
Interjúk

2017. február 15. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 7 percet!
A fiatalokat ma már csak interaktív tartalommal lehet bevonni egy kampány során – tapasztalja a Ringier Axel Springer Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója. Holczer Angélától megtudtuk, hogyan építhető lojális olvasótábor, fizetős lehet-e az online média, és szóba került még a neuromarketing is.
Interjúk

2017. január 27. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Média

2017. január 27. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Evolution

2017. január 13. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Interjúk

2017. január 12. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
E-volution

2016. november 02. 09:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 9 percet!
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk

2016. szeptember 26. 11:31Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Internet Hungary

2015. január 31. 15:51Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 4 percet!
Addig hirdetünk míg el nem adtuk az árut?! Mit eredményezhet mindez? Ügynökségek és a média szereplői az értékesítés kulcsszereplőivé válhatnak?
Evolution

2013. október 10. 08:32Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 5 percet!
Egy konferencia szakmai programjának összeállításakor az egyik legizgalmasabb feladat a szóba jöhető témakörök számba vétele, rendszerezése, tematizálása, majd valamilyen logika szerinti sorba rendezése, egyszóval a program megszerkesztése.
E-volution
2021. április 17. 05:50Csermely Ákos
Miként változik az online videópiac a streaming hatására?
Média
2021. április 17. 05:50Csermely Ákos
Miként változik az online videópiac a streaming hatására?
Interjúk
2021. április 05. 04:04Csermely Ákos
Kamera Hungária Online Műsorfesztivál címmel versenyt hirdetnek a Media-Digital Hungary konferenciasorozat szervezői. Az online média szereplőinek seregszemléjére április 12-28. között lehet jelentkezni olyan audiovizuális tartalmakkal, amelyek a pandémia éve alatt legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A komoly díjakat adó pályázatot kereskedők, szolgáltatók, egyéb gazdasági vállalkozások, egyéni alkotó vagy kreatív alkotócsoport tagja, újságíró, tartalomszolgáltató vagy ügynökség egyaránt benyújthat. Egyszóval bárki, aki az elmúlt egy évben a négy kategóriába eső audio, vagy audiovizuális tartalmat késztett.
A fesztiválra online módon, a június 1-7 között online felületeinken kerül sor.
A díjkiosztó 2021. június 7-én a Media-Digital Hungary Konferencián lesz.
Média
2021. április 02. 04:04Bucsky Péter
Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
Marketing
2021. február 03. 04:04Csermely Ákos
A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
Interjúk
2021. február 02. 04:04Csermely Ákos
Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
Interjúk
2021. február 01. 04:04Csermely Ákos
Az alábbi interjúban szó lesz többek között a multik és a média felelős magatartásáról is.
Interjúk
2019. november 28. 14:00Csermely Ákos
Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
E-kereskedelem
2018. április 21. 12:09Csermely Ákos
Zájer Attila, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatója vallja: mind a mai napig ez a legolcsóbb, a leggyorsabban felépülő kommunikációs megoldás.
Interjúk
2021. március 21. 04:04Bucsky Péter
Még a sci-fi-k világban sem igen tűnik fel olyan jövőkép, amelyben a személyes emberi kapcsolatokat teljesen kiválthatja az online kommunikáció – a koronavírus azonban a legvadabb írói képzelőerőn is túltett. Ma már a vállalati képzések, állásinterjúk, kiállítások és konferenciák is online zajlanak. A kérdés az, hogy meddig – örökre, vagy csak a pandémia végéig?
Média
2021. március 20. 04:04Csermely Ákos
A Média-Digital Hungary szervezői 2021. június 1. és június 8. között megrendezi a Kamera Hungária Online Műsorfesztivált. Szeretettel várunk minden egyéni, alkotót, alkotó csoportot, sajtómunkást, gyártócéget, kereskedőt, szolgáltatót, produkciós irodát, vállalati marketingest, reklámpiaci szakembert, hogy képviseltessék magukat a fesztiválon, nevezzék magyar nyelvű tartalmaikat az online audiovizuális tartalmak hazai szakmai versenyébe. Ismertető.
A díjkiosztó ünnepségre: június 7-én a Média-Digital Hungary Konferencián kerül sor.
Média
2021. március 17. 04:04Csermely Ákos
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat?
27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
Média
2021. március 07. 10:02Csermely Ákos
Tíz év kihagyás után újraindul a legendás Kamera Hungária Műsorfesztivál. Ezúttal a digitális tartalmaké a főszerep. Csermely Ákos, a fesztivál ötletgazdája és csapata az elmúlt egy év legjobb audio és audiovizuális tartalmait keresi az online térből.
Média
2021. március 07. 04:04Bucsky Péter
Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.
Média
2021. február 28. 04:04Bucsky Péter
Az ókorban is úgy érezték, hogy a fiatalabb generációk nem tisztelik a múltat, és merőben új hozzáállásuk átalakítja a társadalmakat. A hiedelmek a generációk közti különbségek kapcsán azóta is meg vannak. De a kérdés az, hogy tényleg olyan fontosak ezek a különbségek? Mitől és mennyire mások az egyes korcsoportok? És ez biztosan az egyik legfontosabb szempont, ha hatékonyan akarunk megszólítani embereket? A Reboot Hungary webináriumának február 25-ig beszélgetése ezeket a kérdéseket járta körbe.
Marketing
2021. február 22. 09:42Csermely Ákos
Mikor és melyik a nyerőbb stratégia? A február 25-i Reboot Hungary ismertetője.
Marketing
2021. február 19. 10:08Bucsky Péter
A techóriások néhány szolgáltatásának akár átmeneti felfüggesztése is a feje tejére állíthatja cégek teljes marketing gépezetét. Csak az tud egy ilyen eseményre sikerrel felkészülni, aki időben kiépítette saját adataira épülő digitális hirdetési folyamatait.
Média
2021. február 12. 10:58Bucsky Péter
A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Média
2021. február 07. 04:04Csermely Ákos
Azt gondolom, hogy korszakhatár közelségébe érkeztünk, a rendkívüli körülmények is adottak ahhoz, hogy valami új következzen, hogy a fiatalok a társadalom alakítóiként, új status quo megteremtőiként lépjenek a színre - állítja Székely Levente.
Interjúk
2021. február 05. 11:28Csermely Ákos
A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Média
2021. január 25. 04:02Csermely Ákos
A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.
Interjúk
2021. január 15. 08:22Csermely Ákos
A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
Interjúk
2021. január 13. 09:12Csermely Ákos
Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Interjúk
2021. január 12. 04:04Csermely Ákos
Guttengéber Csabával az atmedia ügyvezetőjével beszélgettünk a médiapiacról, a vírusválság pozitív és negatív hatásairól és a felelős piacépítésről.
Interjúk
2021. január 08. 04:04Csermely Ákos
Átfogó interjú Szigetvári Józseffel, a szállás.hu alapító ügyvezetőjével.
Interjúk
2020. december 29. 06:06Csermely Ákos
A fiatalok világa és a generáció közötti kapcsolat elképesztően bonyolult, miközben megváltoztak a lázadás színterei és a korábbiaknál a bizalom is új
Interjúk
2020. december 24. 04:10Csermely Ákos
Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
Interjúk
2020. december 22. 04:03Csermely Ákos
Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Interjúk
2020. december 11. 05:04Csermely Ákos
A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
Interjúk
2020. december 09. 05:05Csermely Ákos
Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Interjúk
2020. december 06. 12:10Csermely Ákos
A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?
Marketing
2020. november 30. 11:05Csermely Ákos
A pénzügyi kultúra fejlesztésének igénye, a bankok és pénzintézetek harca a globálisokkal és a kis „Rugalmasokkal″, az egyre élesedő verseny az egyre inkább élményéhes ügyfelekért... aki itt lemaradt, talán végzetesen kimarad. Ajánló az e heti, december 3-i Reboot Hungary adásához.
E-volution
2020. november 20. 05:05Csermely Ákos
Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
Interjúk
2020. november 16. 05:05Csermely Ákos
Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Interjúk
2020. október 28. 06:05Csermely Ákos
„Azt gondolom, hogy korszakhatár közelségébe érkeztünk, a rendkívüli körülmények is adottak ahhoz, hogy valami új következzen.”
Interjúk
2020. október 20. 05:04Csermely Ákos
Pandémia, home office, munkavállalói elégedettség és lojalitás. Interjú Hidvégi Krisztinával, a New Land Media médiaigazgatójával.
Interjúk
2020. október 12. 09:33Csermely Ákos
A minőségi médiatartalom, de hosszú távon a teljes tartalompiac is (vég-)veszélyben van, új idők jönnek - vagy talán már itt is vannak - amikhez a hazai médiapiacnak is alkalmazkodnia kell. Csermely Ákos előszava az október 15-i Reboot Hungaryhoz.
Média
2020. szeptember 15. 07:46Csermely Ákos
A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
Interjúk
2020. szeptember 14. 11:25Csermely Ákos
Tisztelt olvasó, az alábbi cikk a szeptember 17-én megrendezésre kerülő webinárium tartalmi ismertetője.
Média
2020. augusztus 14. 04:00Csermely Ákos
Az alábbi szöveg az október 6-7-én megrendezésre kerülő Internet Hungary: Versenyre kényszerítve konferencia tartalmát hivatott mutatni, és éreztetni annak gondolatiságát.
Média
2020. május 14. 08:00Csermely Ákos
A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Interjúk
2020. május 05. 08:00Csermely Ákos
Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Interjúk
2020. április 28. 08:00Csermely Ákos
Sokat lehet és kell tanulni, tapasztalni, de minden produkció új kockázattal jár, anyagi értelemben is. Interjú Kapitány-Diószegi Judit producerrel.
Interjúk
2020. április 16. 08:00Csermely Ákos
Kapitány Iván rendezőt, producert, operatőrt, a ContentLab&Factory vezető kreatív alkotóját Csermely Ákos kérdezte.
Interjúk
2020. január 29. 08:00Csermely Ákos
Tudás, tapasztalat, kapcsolatrendszer, vezetői mindset.
Interjúk
2020. január 16. 08:00Csermely Ákos
Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
Interjúk
2019. október 25. 10:10Csermely Ákos
Pozitív jelentéstartalmú fogalom. Stratégiai és taktikai eszköznek is kiváló, de mindenekelőtt személyes márkánkat építhetjük vele, ráadásul fejlesztése lelki gondjainkra is kiváló gyógyír lehet. A Karizma című könyv ajánlója.
E-volution
2018. december 13. 11:40Csermely Ákos
A „Karizma” című könyv ajánlója.
Marketing
2018. november 07. 15:00Csermely Ákos
Miért ne adhatnánk többet a puszta szlogeneknél, miért ne láthatnánk el szellemiséggel, humorral, fordulatos mondatokkal, történetekkel?
Marketing
2018. április 26. 11:20Csermely Ákos
Az immár 23 éve szervezett Media Hungary konferencia idén is számos izgalmas témával várja a résztvevőket. A kétnapos szakmai eseményről ebben a cikkben szedtünk össze mindent, amit tudni érdemes.
Média
2018. február 19. 12:20Csermely Ákos
Beszélgetés Zájer Attilával, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Média
2018. február 19. 12:20Csermely Ákos
Beszélgetés Zájer Attilával, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Interjúk
2018. január 09. 07:28Csermely Ákos
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket.
Interjúk
2018. január 03. 07:23Csermely Ákos
„Elképzelhetőnek tartom, hogy az érzelmeket is lehet algoritmizálni.”
Interjúk
2017. december 27. 18:30Csermely Ákos
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk
2017. december 06. 21:39Csermely Ákos
FMCG kereskedelem és az egyedi szolgáltatás, limitált és célzott marketing - Nagy Sándort, a G´Roby ügyvezetőjét kérdeztük.
Interjúk
2017. december 04. 21:17Csermely Ákos
Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Interjúk
2017. december 01. 08:00Csermely Ákos
Kevés az olyan reklámügynökség, amelynek recepciója ne lenne tele fesztiválok és toplisták elismerő okleveleivel és trófeáival.
Interjúk
2017. november 30. 21:00Csermely Ákos
A számok és a tények már igazolják a mobil erejét. A piac (talán) most kezdi komolyan venni. Interjú Gerentsér Imrével, a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatójával.
Interjúk
2017. november 08. 07:30Csermely Ákos
Egyértelműen szét kell választani, mi az, amit tényként és mi az, amit véleményként tárunk az olvasó elé. A tényeket pontosan, hitelesen kell leírnunk, ha véleményünk van, azt meg kell védenünk mindenkivel szemben – mondja Bognár Bálint, a 24. hu termékmenedzsere, aki – egyebek mellett – a fake news jelenségről is beszél interjúnkban.
Interjúk
2017. szeptember 12. 18:18Csermely Ákos
A digitalizáció óriási lehetőségeket nyújthat számunkra, de van egy nagyon jó vagy nagyon rossz – attól függően, ki hogyan kezeli – tulajdonsága: gyorsítja az időt, rettenetes iramot diktál mindenkinek, és senkit nem hagy ülni a babérjain.
Internet Hungary
2017. szeptember 07. 12:10Csermely Ákos
Miért porlad a washingtoni Lincoln emlékmű? Hogyan lehet 20 millió motorcsónakot eladni? Miért várjuk el, hogy újszülött gyerekünk tíz másodperc alatt fussa a 100 métert? Mely cégek készültek fel a big data keltette dataklizmára? Válaszok a Sandy Váci-val készített interjúnkban és az Internet Hungary-n.
Interjúk
2017. augusztus 02. 08:28Csermely Ákos
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Interjúk
2017. augusztus 02. 08:28Csermely Ákos
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Media Hungary
2017. május 03. 08:01Csermely Ákos
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Interjúk
2017. május 03. 08:01Csermely Ákos
Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket. Mindkettő akár növekedhet is multiplikátorhatáson keresztül, akár reklámról beszélünk, akár előfizetésekről – véli Schneider Henrik, az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója.
Media Hungary
2017. március 30. 10:18Csermely Ákos
Nem egy-egy terméket kell indítani, hanem komplex és egymásra épülő márkastratégiákkal kell dolgozni - fogalmazott a digitalhungary.hu-nak a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatója. Nagyinterjúnkban szó esik a híraggregátor oldalakról, a bulvárról, de a programmatic-ról is.
Interjúk
2017. március 10. 08:09Csermely Ákos
„Az érzelem viselkedésben, testtartásban is megnyilvánul. Egy idő után ezekből kikövetkeztethető, mit érez az ember legbelül. Elképzelhetőnek tartom, hogy az érzelmeket is lehet algoritmizálni” – véli Benkő Vilmos, a Speak Academy alapítója.
Interjúk
2017. február 16. 08:01Csermely Ákos
Ha kivesszük a Google-t és a, Facebook-ot, akkor a magyarországi digitális bevételek nem fejlődtek olyan nagy arányban, mint amennyire a Google és Facebook fejlődött – mondja a CM Sales digitális vezetője, aki szerint a mobilfelületek egyre értékesebbek.
Interjúk
2017. február 15. 08:01Csermely Ákos
A fiatalokat ma már csak interaktív tartalommal lehet bevonni egy kampány során – tapasztalja a Ringier Axel Springer Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója. Holczer Angélától megtudtuk, hogyan építhető lojális olvasótábor, fizetős lehet-e az online média, és szóba került még a neuromarketing is.
Interjúk
2017. február 03. 08:01Csermely Ákos
A 15-24 éveseket a legjobban a Youtube platformon keresztül lehet megszólítani. De a legnagyobb Youtube kreátorok közt már valójában ott vannak a nagy televíziós társaságok – mutat rá Lengyel András, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A cég ügyvezető-helyettese, Guttengéber Csaba szerint éppen ezért külön kell választani a műsorterjesztést, annak új platformra helyezését és a pénzkeresést - a kettő ugyanis nagyon elválik. A szakemberekkel várakozásaikról, terveikről és a legfrissebb piaci trendekről beszélgettünk.
Evolution
2017. január 27. 08:01Csermely Ákos
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Média
2017. január 27. 08:01Csermely Ákos
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Interjúk
2017. január 27. 08:01Csermely Ákos
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Evolution
2017. január 13. 08:01Csermely Ákos
Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
E-volution
2017. január 13. 08:01Csermely Ákos
Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Interjúk
2017. január 12. 08:01Csermely Ákos
Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
Interjúk
2017. január 12. 08:01Csermely Ákos
Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
E-volution
2016. december 16. 06:12Csermely Ákos
A kamera tengelye körül mindenirányú térélmény. Tuza Norbert író, rendező és kreatív csapata az InkPanther Productions a napokban készült el az Actimel nagyszabású karácsonyi kampányának 360 fokos reklámfilmjével.
Média
2016. november 02. 09:05Csermely Ákos
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk
2016. szeptember 26. 11:31Csermely Ákos
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Interjúk
2016. szeptember 26. 11:31Csermely Ákos
Pál Ferenc atya és mentálhigiénés szakember törekszik az együttérzésre és elfogadásra, és ″megpróbálom meg is érteni a nekem feltett és ki nem mondott kérdéseket is. Felteszem őket magamnak is, így a kérdések, melyeket másoktól hallok személyessé válnak” - mondja.
Internet Hungary
2015. november 11. 13:41Csermely Ákos
Első alkalommal november 12-én, csütörtökön jelenik meg a K&K, a kis- és középvállalkozások magazinja. Az 5000 példányban, kéthavonta piacra kerülő üzleti magazin alapítói, Knapcsek Katalin és Nyomárkay Kázmér közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a média, illetve az üzleti magazinok piacán.
Média
2015. január 31. 15:51Csermely Ákos
Addig hirdetünk míg el nem adtuk az árut?! Mit eredményezhet mindez? Ügynökségek és a média szereplői az értékesítés kulcsszereplőivé válhatnak?
Evolution
2014. február 13. 10:00Csermely Ákos
Új és már jól működő teljesítményalapú hirdetési eszközök (performance based) bemutatására ír ki pályázatot az IAB és a Digitalhungary.hu. A legjobbak igen értékes standhelyet, bemutatkozási lehetőséget nyernek a március 12-ei és 13-ai Evolution 2014 és Mobile Hungary 2014 konferenciákon, illetve a Digitalhungary.hu oldalon is publikációs lehetőséget kapnak. Sőt, az öt nyertesből három majd a május 13-14-i siófoki Hungary konferencián is bemutatkozhat, emellett a rendezvényekre két-két belépőt is nyernek.
Marketing
2013. október 10. 08:32Csermely Ákos
Egy konferencia szakmai programjának összeállításakor az egyik legizgalmasabb feladat a szóba jöhető témakörök számba vétele, rendszerezése, tematizálása, majd valamilyen logika szerinti sorba rendezése, egyszóval a program megszerkesztése.
E-volution