Barnóth Zoltán

Barnóth Zoltán

Barnóth Zoltán

Adaptive Media

Bemutatkozás

1999-ben helyezkedett el a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol végigjárta a különböző szakmai munkaköröket, 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél dolgozott, a Pannon/Telenor-csoport vezetőjeként. 2006-ban csatlakozott az MEC-hez, ahol stratégiai igazgatóként az ügynökség vállalati stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, a szolgáltatási csomag fejlesztéséért felelt, valamint a cégcsoport integrált tervezési folyamatát felügyelte. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként pedig a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott, mint Managing Partner. Innen hazatért, és digitális vezetőként az Mcsoport Magyarország a GroupM – a WPP médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport – magyarországi vállalatánál állt munkába, ahol elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése volt. 2022 tavaszától az Adaptive Media Innovációs és üzletfejlesztési igazgatójaként tevékenykedik.
2016 januárjától másfél éven át az IAB Hungary elnökeként segítette a hazai digitális hirdetési iparág fejlődését.

Barnóth Zoltán kapcsolódó cikkei

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.