Alpar André

Alpar André

Alpar André

Performics, Németország

Bemutatkozás

Andre Alpar az online marketing terén végzett vállalkozói tevékenységét 1998-ban kezdte meg Németországban, a Darmstadti Műszaki Egyetem közgazdaságtani szakán. Számos vállalat felépítését követően több mint három éven át stratégiai online marketing tanácsadóként dolgozott a Rocket Internetnél. Szakmai karrierjével párhuzamosan több, mint 40 internetes start-up vállalkozás üzleti angyalaként is tevékenykedett. Andre hozta létre az OMCap, PPC Masters és Content Marketing Masters online marketing konferenciákat. Emellett jelenleg a Performics kereső és tartalom marketing ügynökség vezérigazgatója, amely a globálisan működő teljesítmény alapú marketing ügynökségek egyik legnagyobbika, és világszerte 2400-nál is több munkavállalót foglalkoztat.
Emellett három könyv és több tucat magazinban megjelent cikk révén is ismertté vált. Továbbá, a 170 fős berlini Performics kereső és tartalom marketing ügynökség vezérigazgatójaként is tevékenykedik. A Performics a globálisan működő teljesítmény alapú marketing ügynökségek egyik legnagyobbika, mely világszerte 2400-nál is több munkavállalót foglalkoztat.



Andre Alpar’s entrepreneurial activity in online marketing began in 1998 during his studies in economics at the TU Darmstadt in Germany. After building several companies, he served as a strategic online marketing consultant for Rocket Internet for over three years. Parallel to his professional career he acts as a business angel at more than 40 internet start-ups. Andre created the online marketing conferences OMCap, PPC Masters and Content Marketing Masters. He is also the CEO of search and content marketing agency Performics, one of the largest globally operating performance marketing agencies with more than 2,400 employees worldwide.

Also he is an renowned author with three books and dozens of published magazine articles. Moreover, he is the CEO of the 170-strong Search and Content Marketing Agency Performics in Berlin. Performics is one of the largest globally operating performance marketing agencies with more than 2,400 employees worldwide.