Új marketing igazgató az Adevinta Hungary-nél

Új marketing igazgató az Adevinta Hungary-nél
2021 októberétől Takács Borbála tölti be a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval jelen lévő Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketing igazgatói pozícióját.

A több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember megfordult az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Media Groupnál is. Az Adevintához az IPG Mediabrands-hez tartozó Universal McCann Hungary-től érkezett.

„Az Adevinta csapata olyan értékeket képvisel, amelyekben hinni és amelyekhez kapcsolódni tudok, mind szakmailag, mind emberileg. Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta dinamikus vállalatként, piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos és komplex a felhasználói bázis növelésének és aktivizálásának kérdésköre. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd” – mondta Takács Borbála.

Digitális stratégaként Borbála elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok digitális platformokba történő szorosabb integrálása és a user flow optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu piacvezető márkák esetében.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!