Tordai Norbert több mint 10 éve dolgozik az online média területén, ez idő alatt jelentős tapasztalatot szerzett mind kampánymenedzsment, mind programmatic téren. Karrierjét elsősorban kiadói és sales house oldalon töltötte: 2014-ben kampánymenedzserként csatlakozott a CEMP (ma Indamedia) csapatához, ezt követően induló site-ok felépítésében segített hirdetéstechnológiai szempontból, míg 2018 és 2022 márciusa között az EvoMediánál felelt a cég HOPPex programmatic területéért és fejlesztéséért.
"Az online médiában eltöltött 10 év alatt a szakma több területén is volt szerencsém tapasztalatot szerezni, szemtanúja voltam számos technológiai újítás bevezetésének és piacképessé transzformálásának. Nagyon örülök, hogy az Adaptive-nál lehetőséget kaptam arra, hogy a megszerzett tudásomat kamatoztassam és segíthetem a cég programmatic folyamatinak optimalizálást és továbbfejlesztését. Külön öröm számomra, hogy egy ilyen hosszú és sikeres múltra - idén 15 évre - visszatekintő sales house életének lehetek a része." - tette hozzá Tordai Norbert.
Az Adaptive Mediánál vezetőként a programmatic értékesítési üzletág összefogásáért, technológiai fejlesztéséért, illetve a cég üzleti stratégiájába való illesztésért felel.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!