Lilla az elmúlt évek alatt, a különböző kommunikációs területeken folytatott munkája során átfogó rálátást nyert a Decathlon célkitűzéseire és víziójára, ami nagy segítséget nyújt számára a márka életében következő változások menedzselésében. Marketing és brand igazgatóként egy olyan rendszer kiépítésén dolgozik, amelyben a marketing csapat minden stratégiai területet kiszolgál majd.
„A Decathlon márka mindig is nagy hatással volt az életemre, hihetetlen ereje van annak, amikor látom, hogy a munkám hozzájárul ahhoz, hogy a sport által emberek tízezrei érezzék jobban magukat a bőrükben, megfelelően tudják levezetni a stresszt és elérjék a kitűzött céljaikat. Fő küldetésem, hogy a csapatommal még több ember életére legyünk pozitív hatással az elkövetkező időszakban.”
Lilla számára nagyon fontos, hogy közel maradjon a márka vásárlóihoz és közvetlen benyomásokat szerezzen arról, mint várnak az emberek a piacvezető sportmárkától. Olyan szemléletformáló projektek kommunikációját támogatta, mint például a Csendes nyitva tartás, amely keretében minden hétfőn az áruházban csendes órák biztosítják az autista vásárlók és családjaik számára a zavartalan látogatást. A Víztiszta Önbizalom kampány során pedig különböző hátterű nők számoltak be arról, milyen hatást gyakorolt az életükre a rendszeres úszás. Ennek folytatásaként a tavalyi bikini kollekciót bemutató esemény középpontjában is az önelfogadás és tudatosság állt.
„A 12 órás futás is az egyik kedvenc projektem, amit egy kollégánk kezdeményezése nyomán indítottunk. Először házon belül szerveztük meg, de tavaly más vállalatokat is kihívtunk, így még szélesebb körben tudtuk megmutatni, milyen energiákat szabadít fel a közös sport öröme.”
A kommunikációs feladatokat házon belül Gembiczki Rita veszi át, aki PR managerként támogatja a marketing és brand csapat munkáját.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!