A holland Bol.com bevételei is csökkentek 2022 végén

A holland Bol.com bevételei is csökkentek 2022 végén
Az európai szinten is jelentős holland piactér forgalma 2,9 százalékkal mérséklődött 2022 negyedik negyedévében, szemben az egy évvel korábbi, 7,8 százalékos növekedéssel.

Az Ahold Delhaize anyavállalat február 15-én tette közzé legutóbbi üzleti eredményeit, amely szerint a 2022-es év egészében a bruttó kereskedelmi forgalmuk közel 2 százalékkal csökkent.

2022 augusztusában még arról számoltunk be, hogy a klasszikus e-kereskedőből az Amazon mintájára online piactérré vált holland cég már 50.000 viszonteladó partnerrel rendelkezik. Ám úgy tűnik, a recesszió az ő vitorlájukból is kifogta a szelet, és a korábbi évek intenzív növekedése után a számaik lefelé íveltek Európában.

A cég ügyvezetője, Frans Muller így kommentálta az eredményeket: “Ebben a kihívásokkal teli évben olyan kétszámjegyű inflációs szinteket tapasztaltunk, amilyeneknek még nem voltunk tanúi: 40 éve nem látott inflációt, a háború okozta energiaválságot és a globális világjárvány folyamatos hatásait az emberek életére. A mi szerepünk ez idő alatt egyértelmű volt: a termékek árait a lehető legalacsonyabb szinten tartani, hogy támogassuk a vásárlóinkat, és mindenki számára elérhetővé tegyük az egészséges élelmiszereket.”

A cikk teljes tartalma a Kosárérték E-Kereskedelmi magazin oldalán érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!