
Az Ahold Delhaize anyavállalat február 15-én tette közzé legutóbbi üzleti eredményeit, amely szerint a 2022-es év egészében a bruttó kereskedelmi forgalmuk közel 2 százalékkal csökkent.
2022 augusztusában még arról számoltunk be, hogy a klasszikus e-kereskedőből az Amazon mintájára online piactérré vált holland cég már 50.000 viszonteladó partnerrel rendelkezik. Ám úgy tűnik, a recesszió az ő vitorlájukból is kifogta a szelet, és a korábbi évek intenzív növekedése után a számaik lefelé íveltek Európában.
A cég ügyvezetője, Frans Muller így kommentálta az eredményeket: “Ebben a kihívásokkal teli évben olyan kétszámjegyű inflációs szinteket tapasztaltunk, amilyeneknek még nem voltunk tanúi: 40 éve nem látott inflációt, a háború okozta energiaválságot és a globális világjárvány folyamatos hatásait az emberek életére. A mi szerepünk ez idő alatt egyértelmű volt: a termékek árait a lehető legalacsonyabb szinten tartani, hogy támogassuk a vásárlóinkat, és mindenki számára elérhetővé tegyük az egészséges élelmiszereket.”
A cikk teljes tartalma a Kosárérték E-Kereskedelmi magazin oldalán érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!