2021-ben tényleg az élet minden területére eljutottak az NFT-k. S bár jó pár NFT-kollekció szinte a „semmiből” ért el sok millió dolláros bevételeket (gondoljunk csak a Bored Ape Yacht Club-ra), egyéb kollekciók egyértelműen azért jöttek létre, hogy a mainstream sztárjai meglovagolhassák az NFT-őrületet - írja a bitcoinbazis.hu.
A sportolók mint például Tom Brady vagy Michael Jordan azonnal kaptak az alkalmon, hogy egyedi NFT-ket adjanak ki, ahogy tették ezt az énekesek, a legnagyobb divatházak, és olyan világmárkák is, mint a Coca-Cola. De a kevésbé mainstream „sztárok”, mint például fotósok és politikusok is meglátták az egyedi digitális tokenekben rejlő lehetőségeket.
Amerikába például a volt elnök, Donald Trump felesége, Melania Trump is beszállt több NFT-vel a piacra. Ennek részeként saját magáról készült képeket és digitális festményeket bocsátott aukcióra. Egy másik politikus, a kaliforniai szenátori címért harcoló Shrina Kurani is belekóstolt az NFT-k világába; ő ráadásul ezzel rögtön a kampányához kezdett el pénzt gyűjteni. S bár Kurani akciója nem volt igazán sikeres, az ötlet és a kivitelezés is mutatja, hogy az NFT-k milyen komoly szerepet játszhatnak a mindennapi életben is.
2021-ben az NFT eladások átlépték a 25 milliárdos összeget is, az év vége felé azonban már a lassulás jeleit kezdték mutatni, jelentette január 11-én a Reuters a DappRadar adataira támaszkodva. A DappRadar 10 különböző blokklánc adatait vizsgálva állította össze az elemzését, amely részletes betekintést nyújt az NFT-t vásárlások trendjeibe. A teljes cikk itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!