E-kereskedelem 2. oldal

A lokációanalízis és a benne levő nagy potenciál

A lokációanalízis és a benne levő nagy potenciál

Mégis a hazai kereskedőknél még gyerekcipőben jár.
7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

A digitális átállás a kereskedelmi szektorban – ha előtte nem is, a karanténhelyzet hatására – a legnagyobb vállalatok körében is végbement.
Több topmenedzserétől is megválik a Shopify

Több topmenedzserétől is megválik a Shopify

A vezetők lecserélése akár egy új irányvonalat is előre jelezhet a világ egyik legjelentősebb bérelhető webshop szolgáltatójának történetében.
Ötletes minták a felhasználóbarát keresőmezőhöz

Ötletes minták a felhasználóbarát keresőmezőhöz

A keresés és az ehhez kapcsolódó autocomplete elég evidens funkciók, amennyiben termékkeresésről van szó – az viszont már kevésbé egyértelmű, hogyan könnyíthetjük meg ezek segítségével a felhasználó vásárlási folyamatát és navigációját az oldalon.
Hogyan értékesítsünk Instagramon 2021-ben?

Hogyan értékesítsünk Instagramon 2021-ben?

Az Instagram felhasználási módjainak listája évről évre bővül.
Hogyan segíthet értékesíteni az Instagramon a Reals?

Hogyan segíthet értékesíteni az Instagramon a Reals?

Az Reels egy új funkció Instagramon, aminek segítségével rövid videókat lehet gyorsan és kreatívan szerkeszteni és azonnal publikálni.
Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

Minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt.
Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.
A kiskereskedelem szereplői a legaktívabb hirdetők a Facebookon

A kiskereskedelem szereplői a legaktívabb hirdetők a Facebookon

Továbbra is kulcsszerepet játszik a közösségi média a vásárlókkal való kapcsolattartásba.
12 „Searchandising” tipp, amelyekkel növelhetőek az online bevételek

12 „Searchandising” tipp, amelyekkel növelhetőek az online bevételek

Az offline termékpromóció sikeres és bevett gyakorlat a kereskedők körében, azonban az online üzleteknél ez gyakran vagy nem kap kellő figyelmet.
2/129