2024. október 14. 16:03Szánj az olvasásra 4 percet!
A magyarok közel fele már használja bevásárlásai során az interneten elérhető szupermarketek házhoz szállítási szolgáltatásait a DODO okoslogisztikai vállalat és a Tesco közös kutatása alapján. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá az online bevásárlást, hogy így biztosan nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre valójában nincs szükségük, illetve, hogy időt takarítanak meg ezzel. Három válaszadóból kettő szerint kifejezetten fontos, hogy az általuk megválasztott idősávban vehessék át rendeléseiket. Az élelmiszerek házhoz szállítása a főváros és a vármegyeszékhelyek mellett a már a községekben is népszerűvé vált – a felhasználók aránya a kistelepüléseken is meghaladja a 41 százalékot.
E-kereskedelem
2024. október 10. 14:27Szánj az olvasásra 2 percet!
Az e-kereskedelem tovább erősödhet Magyarországon a közelgő nagy akciós időszakok alatt, mint a Glamour-napok és a Black Friday. A Pepita.hu friss felmérése szerint három fő különbség figyelhető meg a vásárlási szokások terén: a nők jelentősen aktívabbak a Glamour-napok alatt, a férfiak inkább a Black Friday-t részesítik előnyben, és a generációk közötti eltérések is jelentősek a költési szokásokban. A Z generáció és a milleniálok impulzívabb vásárlási szokásokat mutatnak, a Glamour-napokon főleg kisebb értékű termékekre fókuszálva.
E-kereskedelem
2024. október 03. 10:21Szánj az olvasásra 3 percet!
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.
E-kereskedelem
2024. szeptember 25. 18:29Szánj az olvasásra 3 percet!
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy helyen elérhetővé tevő online piacterek terjedése. Bár egyszerűnek tűnhet új vásárlókat megszólítani az ilyen platformokhoz csatlakozva, a nagy élelmiszerláncok hatékony működését és reputációját ez számos ponton veszélyeztetheti Peter Menky, az okoslogisztikai szolgáltatásaival hat európai országban jelenlévő DODO Csoport kereskedelmi igazgatója szerint.
E-kereskedelem
2024. szeptember 22. 10:33Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Ha nem csinálsz semmit, nem történik semmi. Az idei Internet Hungary konferencián az átalakuló (e-)kereskedelemről is lesz szó. Vajon miként hatnak a hazai kereskedelemre a globálisok, a határokon átnyúló kereskedések, a világgazdasági események, és a most átalakuló médiapiac? A versenypiac átalakul, a problémákat látjuk, pénztárcánkon már érezzük. Figyelem! Ha Bécsből a tejet olcsón tudom hozatni, és gyorsabban és olcsóbban ide ér a műszaki berendezés Amsterdamból, mint Budaörsről, akkor valami nem stimmel, ugye? De mi lehet a megoldás, hogy fennmaradjon a hazai kereskedelem? Lesz miről beszélgetnünk, vitatkoznunk október 1-2-án Siófokon.
E-kereskedelem