Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

A pandémia által felgyorsított digitalizáció előnyévé vált többek között, hogy kockás papír nélkül, a virtuális térben szimulációs modellezés segítségével, irodai környezetben váltak tervezhetővé a gyártósorok, az üzemi, az intralogisztikai és a karbantartási folyamatok. E tervezési modell-szemlélet segítségével nem kell a termelést megállítani vagy személyesen jelen lenni, helyette védett környezetben lehet számos feladatot elvégezni, majd célirányosan ott változtatni, ahol szükséges.
Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük.
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Csokrokba szedtük az utóbbi hónapokban megjelent interjúkat, ha lemaradtál, most pótolhatod Ezúttal az áprilisi beszélgetéseinket olvashatod.
Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Tengerdi Laurával készült interjúnkból az is kiderül, hogyan érdemes a cégeknek a gondolkodásuk átállításába belekezdeni.
3/14