Megnő a kosárérték karácsony előtt: ezek a sláger élelmiszerek

Megnő a kosárérték karácsony előtt: ezek a sláger élelmiszerek

Vásárlásonként 100 forinttal támogatja a Bethesda Gyermekkórházat a Közért+
Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesületet is támogatja a CIB Bank anyavállalata

A Magyar Élelmiszerbank Egyesületet is támogatja a CIB Bank anyavállalata

A szervezet a Szlovén Élelmiszerbankkal közösen tavaly nyújtott be sikeres pályázatot, hogy megvalósíthassa a „Food, no Waste” kezdeményezését.
Speciális magyar élelmiszer hódítja meg Európát

Speciális magyar élelmiszer hódítja meg Európát

Ma Magyarországon már sokan tisztában vannak vele, mik azok a ToTu termékek. Ezek a tojásfehérjéből készült tejtermék-alternatívák gyorsan elterjedtek a tejérzékenyek, sportolók, fogyni vágyók körében idehaza. Ugyanakkor egyre több külföldi érdeklődés is van irántuk, ugyanis ezek az innovatív, magyar termékek teljesen egyedülállóak a világban, és széles fogyasztói igényekre nyújtanak megoldást.
Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

Az elmúlt hónapokban az élelmiszer-pazarlás kérdésével több mint félezer cikk és interjú foglalkozott, a médiumok által felajánlott felületek értéke pedig listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.
2/3