Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesületet is támogatja a CIB Bank anyavállalata

A Magyar Élelmiszerbank Egyesületet is támogatja a CIB Bank anyavállalata

A szervezet a Szlovén Élelmiszerbankkal közösen tavaly nyújtott be sikeres pályázatot, hogy megvalósíthassa a „Food, no Waste” kezdeményezését.
Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

Az elmúlt hónapokban az élelmiszer-pazarlás kérdésével több mint félezer cikk és interjú foglalkozott, a médiumok által felajánlott felületek értéke pedig listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.
A digitalizáció megállíthatatlanul tör előre az agráriumban is

A digitalizáció megállíthatatlanul tör előre az agráriumban is

A nyomonkövetési rendszer lehet az élelmiszergyártók és feldolgozók következő nagy dobása.
2/2