Itt a tavasz: az eMAG-nál népszerűbb az elektromos roller a hagyományos biciklinél

Itt a tavasz: az eMAG-nál népszerűbb az elektromos roller a hagyományos biciklinél

A tavasz közeledtével megindult a kültéri termékek iránti kereslet az eMAG-nál: a mobil járművek közül a legnépszerűbb az elektromos roller, de hagyományos változatát és bicikliket is sokan rendelnek online. A túrafelszerelések közül a nordic walking túrabotok mutatnak jelentős növekedést, de beindult az 1-3 személyes sátrak és a hálózsákok szezonja is.
Az online vásárlásnál fontosabb az odafigyelés, mint valaha: 8 tipp a biztonságos vásárláshoz

Az online vásárlásnál fontosabb az odafigyelés, mint valaha: 8 tipp a biztonságos vásárláshoz

Az Árukereső.hu és anyavállalata, a Heureka Group vásárlók ezreit szolgálja ki nap mint nap, ezért is van tisztában azzal, hogy az online vásárlás komoly veszélyeket is hordozhat magával. A valós tapasztalataikon alapuló tanácsok segítségével gördülékenyebb és problémamentesebb lehet a shoppingélmény.
Választás elé kerülnek a magyar webshopok 5-10 éven belül

Választás elé kerülnek a magyar webshopok 5-10 éven belül

Bár a koronavírus alatt a magyar e-kereskedelem a maga 30%-os növekedésével behozott 5-10 év lemaradást, a szomszédos országokhoz képest még mindig leghátul kullogunk, ami az online piac forgalmát illeti. Amíg a magyar KKV-k rettegnek a külföldi piacra lépéstől és a digitalizációtól, addig a cseh, szlovák és lengyel webshop óriások szépen lassan felszippantják a hazai vásárlóközönséget. A szakértők szerint a magyar e-kereskedők a vesztükbe rohannak, ha nem zárkóznak fel időben a piaci trendekhez. Füssi Gábor és Perényi András e-commerce szakemberek elárulják, mit tehetnek a magyar cégek a válsághelyzetben.
A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

Bár kifejezetten üdítő a magyar e-kereskedelem múlt évi teljesítménye a régiós eredményekhez képest, azonban továbbra is aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya – derül ki egy friss e-kereskedelmi kutatásból. A hazai webshopok könnyen a kisboltok sorsára juthatnak, ha nem veszik fel a versenyt a nemzetközi versenytársakkal.
Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai

Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai

Több mint hatezer webáruház számára nyílt meg a lehetőség Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later - Vásárolj most, fizess később) szolgáltatása, az IzzyPay integrációjára a frissen megkötött Shoprenter együttműködés eredményeképp. Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója szerint a megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az új fizetési megoldás nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlóknak, az üzletek pedig ennek segítségével növelhetik a forgalmukat és csökkenthetik a visszafordulások arányát.
2/31