Globális bizalmi válságot hozott a járvány

Globális bizalmi válságot hozott a járvány

A koronavírus-járvány és az annak következményeként kialakult gazdasági válság, illetve a fokozódó politikai instabilitás nyomán világszerte jelentősen megrendült az intézményekbe és kormányzati döntéshozókba vetett bizalom tavaly.
Tévé, online, rádió. Teljes lett a kínálat.

Tévé, online, rádió. Teljes lett a kínálat.

Guttengéber Csabával az atmedia ügyvezetőjével beszélgettünk a médiapiacról, a vírusválság pozitív és negatív hatásairól és a felelős piacépítésről.
A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

Rövid távon az árverseny győztesei is királynak érezhetik magukat, de válságok idején mutatkozik meg idején a márkák értéke. A tapasztat azt mutatja, hogy erős és hiteles márkákat azért is megéri építeni, hogy válságok idején a nyertesek és túlélők közé tartozzunk. Ezt pedig számos márka igen találékonyan oldotta meg.
Digitalizációval és átszervezéssel sok esetben áthidalhatóak a piaci bizonytalanságok

Digitalizációval és átszervezéssel sok esetben áthidalhatóak a piaci bizonytalanságok

Világszerte több mint 2300 vállalkozó és cégvezető mondta el, miként kezeli a járvány nyomán kialakult válsághelyzetet. Mutatjuk a lényeget.
Három évig is eltarthat, mire kilábalunk

Három évig is eltarthat, mire kilábalunk

A koronavírus-járvány alakulását és a világgazdasági fellendülés menetét nem lehet biztosan előre látni, azonban azt igen, hogy a nemzetközi kereskedelemre maradandó hatást gyakorol a járvány. A Boston Consulting Group (BCG) elemzése szerint a legvalószínűbb, hogy a nemzetközi kereskedelemi forgalom volumene 2020-ban akár 20 százalékkal is csökkenhet a tavalyi szinthez képest és csupán 2023-ra térhet vissza a 2019-es szintre. A koronavírus-járvány az egyik legnagyobb csapás a nemzetközi kereskedelmere a nagy gazdasági világválság óta.
2/2