Két kivételes szaktudású vezetővel erősít az Euronics

Két kivételes szaktudású vezetővel erősít az Euronics

Az Euronics új szakembereket nevezett ki a szervezeten belüli kulcsfontosságú vezetői pozíciókba. A 100 százalékban magyar családi tulajdonú cég egy sikeres generációváltást követően, több fontos menedzsmentfunkcióban is frissítéseket hajtott és hajt végre. A vállalat ennek a folyamatnak újabb állomásaként most Somogyvári Mónika HR igazgatót és Dr. Pletenyik Zoltán Jogi és compliance igazgatót üdvözli a csapatában.
Két új vezetővel erősít a Libri

Két új vezetővel erősít a Libri

Ludvig Orsolya Stefanie marketing és kommunikációs igazgatóként, októbertől Deák András pedig az új Digitális Fejlesztések Igazgatóság vezetőjeként felel Magyarország piacvezető könyvkereskedőjének fejlődéséért.
Új igazgató a PwC Magyarország vezetői között

Új igazgató a PwC Magyarország vezetői között

A PwC Magyarország örömmel jelenti be új igazgatójának kinevezését. Szeptember 1-jétől Luczó Gábor a transzferár csapatot erősíti új pozíciójában.
Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.
Colin O’ Toole lett a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégének új marketingvezetője

Colin O’ Toole lett a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégének új marketingvezetője

A Mondelēz International Colin O´Toole-t nevezte ki Magyarországért, Csehországért, Szlovákiáért felelős új marketingigazgatójának. O´Toole, a Mondelēznél komoly múlttal rendelkező, tapasztalt marketingszakember, aki a márkafejlesztés adatközpontú és kreatív megközelítéséről ismert.
4/21