Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet

Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet

Soha vissza nem térő alkalom, hogy kipróbáljuk magunkat vállalkozóként.
A vállalkozó a magyar médiában: üzleti zseni vagy makkos cipős simlis?

A vállalkozó a magyar médiában: üzleti zseni vagy makkos cipős simlis?

Milyen kép él bennünk a vállalkozókról? Dörzsölt seftesek vagy ötletgazdag önmegvalósítók? Hogyan erősít rá erre a képre a média, és hogyan változott mindez a rendszerváltás után?
Juhász Attila kapta a trófeát a Leader Of The Year gáláján

Juhász Attila kapta a trófeát a Leader Of The Year gáláján

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta.
Állítólag ma van az év legszomorúbb napja, de a Blue Monday csak üzlet

Állítólag ma van az év legszomorúbb napja, de a Blue Monday csak üzlet

A Blue Monday tökéletes példa arra, hogyan lehet tudományos megállapításokat úgy rendezgetni egymás mellé, hogy végül olyasmit kapjunk, aminek nem sok köze van a valódi tudományhoz.
Nem csak táncikálás, hanem komoly üzlet: 2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing

Nem csak táncikálás, hanem komoly üzlet: 2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing

A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan is fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz, újra szexivé válnak az offline hirdetések, aki pedig az alacsony árakkal próbál versenyezni, annak komoly problémái lehetnek. Hozzátette, aki nem tudja megmondani, mitől különleges a cége, gyakorlatilag meg van pecsételve a sorsa.
3/9