Az üzleti készségek fejlesztését erősítette az MDDÜ design START mentorprogramja

Az üzleti készségek fejlesztését erősítette az MDDÜ design START mentorprogramja

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által elindított negyedik design START mentorprogram az üzleti gondolkodás területén nyújtott szakmai támogatást az olyan feltörekvő designmárkák számára, amelyek célja, hogy további sikereket érjenek el a hazai piacon és stabilizálják vállalkozásukat. A három lépcsős mentorprogramban résztvevő formatervezők workshopok, szakmai gyakorlat és külföldi tanulmányút keretében bővíthették szakmai ismereteiket.
Év végéig 110 üzletéből ment élelmiszert rászorulók számára a Penny

Év végéig 110 üzletéből ment élelmiszert rászorulók számára a Penny

Platina fokozatú partnerként segíti a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját az üzletlánc.
A vásárlók visszavágynak az üzletekbe, míg a fiatalabb generáció inkább rendel

A vásárlók visszavágynak az üzletekbe, míg a fiatalabb generáció inkább rendel

Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra.
Üzletileg is felülteljesítők a magas EQ-val rendelkező márkák

Üzletileg is felülteljesítők a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.
Rab Árpád: Kaptunk egy varázseszközt, és most megtanuljuk használni

Rab Árpád: Kaptunk egy varázseszközt, és most megtanuljuk használni

Meg kell értenünk a társadalmat és az új technológiákat, aminek mentén másképp kezd viselkedni, kommunikálni a világ.
4/9