Még nem halt meg az újságírás

Még nem halt meg az újságírás

A közösségi finanszírozásból létrehozott svájci Republik online magazin minőséget és párbeszédet kínál befektetőinek, az olvasónak. No meg a demokrácia megmentését.
Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Hódítanak az influencereket influencelő contentgyárak

Már a Facebookra is betörtek a digitális kiadók a tartalmaikkal – derült ki a Media Hungaryn Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG kiadóigazgatójának előadásából.
Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Vállalkozóknak, vállalati közép- és felsővezetőknek indított új gazdasági havilapot Kocsi Ilona. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni.
Jönnek a robot-újságírók

Jönnek a robot-újságírók

Több mint négyezer negyedéves gyorsjelentést írnak ma már az Assiciated Pressnél – csakhogy ennek nagy többségét robotok csinálják.
Fizetni fogunk az ingyenes online hírekért?

Fizetni fogunk az ingyenes online hírekért?

Az online újságírás megjelenése teljesen átrendezte a sajtópalettát, a hagyományos printet a megszűnés szélére sodorta, de saját magát is nehéz helyzetbe sodorta a reklámbevételek hiányával. A The Guardian ugyanakkor megtalálta a módját, hogy önként megfizettesse az ingyenesség árát olvasóival.
3/4