Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia (AI)

Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia (AI)

Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd.
2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok

2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok

Az Adatvezérelt Marketing Szövetség - DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
Nem kötelező a telefonos ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben

Nem kötelező a telefonos ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben

Az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért és kapott az Igazságügyi Minisztériumtól.
A gazdasági visszaesés idején is növekedhetnek azok a cégek, akik kiváló kiszolgálást nyújtanak

A gazdasági visszaesés idején is növekedhetnek azok a cégek, akik kiváló kiszolgálást nyújtanak

A tavalyi évben is megmérettetettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik immáron 14. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás″ programon. A 2022-ben legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén először az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján.
Döcög a Vodafone rendszere az átállás után

Döcög a Vodafone rendszere az átállás után

A Vodafone közlése szerint sikeresen lezárult a július 11-16. közé időzített informatikai átállás, az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is elérik a főbb ügyintézési és értékesítési szolgáltatásokat. Az ügyfelek visszajelzései szerint az új hét első napján azonban még tapasztalhatók fennakadások, hétfőn többen nem tudtak bejelentkezni fiókjukba sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül.
3/10