2023. március 10. 10:13Szánj az olvasásra 4 percet!
A tavalyi évben is megmérettetettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik immáron 14. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás″ programon. A 2022-ben legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén először az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján.
Gazdaság
2022. július 18. 13:40Szánj az olvasásra 2 percet!
A Vodafone közlése szerint sikeresen lezárult a július 11-16. közé időzített informatikai átállás, az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is elérik a főbb ügyintézési és értékesítési szolgáltatásokat. Az ügyfelek visszajelzései szerint az új hét első napján azonban még tapasztalhatók fennakadások, hétfőn többen nem tudtak bejelentkezni fiókjukba sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül.
E-volution