
2025. február 12. 05:05Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
A tartalomfogyasztó - bármit mást állít - a távirányítójával dönt. Olyan ez, mint a válalsztófülke magányossága. Csak itt éppen a szóban preferált természetfilmekről derül ki, hogy legfeljebb a celebek ilyen-olyan természetéről szólnak... Tetteivel azonban rögtön elárulja magát az ember. A televíziózás ma már ugyanis nem egyirányú tartalomszolgáltatás: az interaktivitás lehetőségének köszönhetően azonnal visszajelzést kapunk, hogy merre folyik a fogyasztói igény nagy folyója. Ezért aztán mára a televíziók is inkább olyan tartalomgyártók, akik rögtön lekövetik fogyasztóik igényeit. A számok pedig nem hazudnak, megmutatják a verseny állását. Csikesz Erikával a TV2 médiacsoport értékesítési és digitális igazgatójával beszélgettem, de nem csak a TV2-ről, hanem a modern televíziózásról is szót váltottunk.
Interjúk

2025. február 09. 13:02Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 20 percet!
A tartalom a király, a tartalomterjesztés a királynő, de az lesz a média császára aki annyira tud hatni a közönségére, hogy ők a távirányítójukkal és rendszeres visszatérésükkel meg is válasszák. Mára a médiafogyasztók egyértelműen átvették a hatalmat, tetteikkel, távirányítójuk nyomkodásával. Ehhez pedig az analóg tér mellett az interaktivitásra is alkalmas digitális teret is uralni kell! A megválasztott média-császár pedig az, aki a legtöbb emberre tud hatni!
Ezúttal Bodócsi Erikával beszélgettem, aki a TV2 Médiacsoport tartalomterjesztési igazgatója, és az IKO International Distribution Kft. ügyvezetője.
Interjúk

2025. január 09. 22:58Szánj az olvasásra 4 percet!
Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil versenyzők katonai megmérettetésekben küzdenek meg egymással a műsor 20 millió forint összértékű fődíjáért. A nem mindennapi produkció műsorvezetője Stohl András.
Média