Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Miben más a rádió élménye a TV, a TikTok és az egyéb social média felületek színes-szagos tartalmaihoz képest? Hogyan élik meg a hallgatók az adásokat? Milyen tapasztalatok érik az embert a műsorvezetői szerepben? Ráskó Eszter humorista a 29. Digital-Media Hungary konferencián humorral tűzdelve mesélt rádiós élményeiről és megéléseiről a hallgatóságnak.
Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
TV vagy projektor: mit válasszunk a Black Friday-en?

TV vagy projektor: mit válasszunk a Black Friday-en?

A Black Friday a lehető legjobb alkalom arra, hogy beszerezzük azokat az elektronikai eszközöket, amelyekre már régóta áhítozunk. A tévé minden évben slágertermék, de ha hamisítatlan otthoni moziélményre vágyunk, érdemes lehet fontolóra vennünk egy projektor beszerzését.
A TCL megmutatja, hogyan válhat egy TV a filmek élvezetének igazi forrásává

A TCL megmutatja, hogyan válhat egy TV a filmek élvezetének igazi forrásává

A TCL Electronics (1070.HK) vezető szórakoztatóelektronikai brand és a világ két legnagyobb tévégyártójának egyike bemutatja, hogy milyen jellemzői vannak egy olyan tévének, amit kifejezetten a filmrajongók számára fejlesztettek ki. A TCL elkötelezett annak érdekében, hogy a mozik világát otthonok millióiba elvigye szerte a világon, és hogy egy ideális platformot hozzon létre a filmek szerelmeseinek, akik így valóban elmerülhetnek ebben az élményben.
Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
1/8