A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerte el tanúsítványával a TÜV Rheinland

A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerte el tanúsítványával a TÜV Rheinland

A Samsung 2024-es Neo QLED 4K és 8K, OLED és The Frame termékcsaládjainak 8 modellje kapta meg a TÜV Rheinland „Product Carbon Reduction” tanúsítványát. A nemzetközi, független szervezet harmadik fél általi teszteléseket, ellenőrzéseket végez, valamint tanúsítványokat bocsát ki. A TÜV Rheinland minősítését olyan eszközök kaphatják meg, amelyek szén-dioxid-kibocsátása az előző modellhez képest bizonyítottan csökkent, amely egyben alátámasztja a vállalat széndioxid-kibocsátás csökkentésére irányuló erőfeszítéseit is.
“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Csermely Ákos producer, televíziós szakember volt a vendége az IT Akták legújabb adásának, amelyben Kánai András műsorvezetővel, jövőkutatóval beszélgettek Média-digitalizáció témaköréről. Többek között kérdésként merült fel, hogy hogyan változott a médiapiac az elmúlt évtizedekben, és milyen hatással volt a digitalizáció a versenypiacra.
A növekedésre ítéltetett médiapiacnak ára van

A növekedésre ítéltetett médiapiacnak ára van

Kis pénz, kis piac, nagy pénz nagyobb lehetőség a hazai médiaszereplőknek hazánk médiapiacán. Vagy, így is írhatom: nagyobb bevétel, stabilabb növekedési pálya. A tőzsdén a részvények árait is az „adok-veszek” szabályozzák, nem? Lásd még a dinamikus árazás üzleti modelljeit. Egyre jönnek a külföldi streaming szolgáltatók, meg a többi globális szereplő, és nap mint nap leharapnak egy kicsikét a hazai médiapiac tortájából. Az a pénz, amit kivisznek... nos, abból nagyon kevés jön vissza a hazai médiapiacra, de dagasszák a kontinensen kívüli gazdaságokat. (Most ne mondja senki, hogy ez a kis lé ami tőlünk kimegy, az azoknak a gazdaságoknak aprópénz, mert nekünk viszont nagyon is sok.) A nézők, vagyis a médiafogyasztók meg ritkán -inkább sosem- lojálisak. Ha lesz elég pénz nagy lélegzetű műsorokra, még hosszútávon élvezheti kapcsolatát egymással a szent hármas: a nézők, a hirdetők és a tévések. Izgalmas beszélgetés Csikesz Erikával, akit gondolom senkinek nem kell bemutatnom. Jó olvasást kívánok.
Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával
2/32