Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.
Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót

Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót

Igazi sport különlegességet kínál a szurkolóknak a Network4: élőben láthatják szombaton a Skót Premiership, vagyis a skót első-osztályú bajnokság várva várt rangadóját, a Celtic - Rangers összecsapást. A találkozót a Celtic várja jobb helyzetből, olyan feszült és történelmi mérkőzés ez, ahol mindig minden megtörténhet.
Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Innováció a reklámban is

Innováció a reklámban is

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban a SkyShowtime vezette be úttörőként ezt a lehetőséget.
1/31