2024. június 09. 08:37Szánj az olvasásra 6 percet!
A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
Marketing
2023. október 24. 10:53Szánj az olvasásra 3 percet!
A Rakuten Viber a globális stratégiájának a kiterjesztése mellett döntött, méghozzá egy nagyratörő elképzelés apropóján. Ennek értelmében lehetséges lesz bármilyen méretű üzleti vállalkozások számára, hogy stabil digitális jelenlétet építsenek ki, növelhessék ügyfeleik elköteleződését és ösztönözzék az értékesítést.
Marketing